Saturday, April 12, 2008

Kirjandusuudised


Ostsin eile kohalikust külapoest uudisteose - naabritüdruku kümnenda raamatu. Hästi kirjutab, kurivaim.Ilusasti, kohati tikub pisargi silma. Ühes eelmises raamatus kirjutas isegi meil aiaääres tänavas sisse. Täitsa tundsin ära. Loen ja mõtlen, et pole ise ammu kirjutanud. Kui mõne inimese elust saaks napilt 12 leheküljelise, kahekopikalise vihiku, siis minu elust võiks välja anda kogutud teosed. Ühe sellise, järjekordse köite, viimase kuue kuu jooksul kogutu, väljakirjutamist ma siis alustasingi.
Ja nüüd tähelepanu - mul on sellega järgmised plaanid:
1.Õpetaja Helle redigeerib ja rudimenteerib;
2.Põrgukiz koob igale raamatule karvased kaaned;
3.Valgeseelik dramatiseerib ja parodeerib;
4.Hundi Ulg köidab roosa lehviga ja avaldab peale sõda kell 6;
5.Hea Tiia kritiseerib hellalt ja paitab pead;
6.Kukupai tõlgib kurtide keelde;
7.Trulla loeb aeroobikataktis kaaskannatajatele ette, kalorid kaovad et kole;
8.Laborihiir kirjutab Õhtulehte positiivse arvustuse;

Keegi peaks veel illustreerima. Vabatahtlikud, samm ette!

20 comments:

helle said...

Miks mulle nii tänamatu ülesanne antakse? Ma võiksin lihtsalt läbi lugeda.

konn, lendav konn said...

Aga Helle, sa oled ikkagi esikohal, tähtsaimas ametis!

helle said...

Kui just tähtsaim, siis võib-olla kaalun. Kui pikk see teos tuleb?

konn, lendav konn said...

Teadis Tammsaare jee, mitu teost tal lõpuks tuleb;)

helle said...

Õnneks ei tee Sa vigu ja stiil on ka väga hea. Loodan, et pääsen siiski ainult läbilugemisega.

Ti:a said...

kelle pead ma paitama pean siis minema?
samm on valmis, aadress ainult puudub, kui jutt üldse minust oli?

konn, lendav konn said...

Kesse veel mu pääd silib???

helle said...

Olin nii ähmis, et esialgu ei märganudki - mis see rudimenteerimine endast kujutab?

konn, lendav konn said...

No see on umbes nagu pimesoole opereerimine....

*ega provintsis ju keeleuuendustega kursis polda;)

helle said...

Pimesoole pean kõrvaldama!?;)

kukupai said...

ÄÄÄ! Ma just kirjutasin, mida peab arvestama, kui tahad viipekeeletõlgiga koostööd teha :P
Kui tingimustega nõus oled, võin tõlkida küll.

kukupai said...

Ja muide, ma sain alles nüüd pihta, et meil pojad samas vutiklubis, minu oma hakkas täna rääkima sellest Levadia "kukest" ja ütles, et sai nende ülbus pisukese tagasilöögi, kui vaevalt viiki mängisid.

valgeseelik said...

Nonii - tähelepanu, valmis olla, start - dramatiseerimist alga!
Kohe tuleb! :D

Bianka said...

Teeme siis ära selle kujundamise! Paistab, et kui konkursil rohkem pretendente pole, siis võib minu nõrgavõitu kanditatuur läbigi minna. CV-sse võin märkida keskkooli lõpusõrmuse kujundamise. Tol ammusel ajal läks minu kanditatuur läbi samuti teiste soovijate puudumise tõttu. Ah-jaa, oma klassi poiste bändile tegin trummi sildi kah. No sellest küll peaks piisama.

helle said...

Pliiats juba teritatud... redigeerimiseks ja rudimenteerimiseks:)

Segasumma Saara said...

Ohnäedsiis, ja mina just mõtlesin, et kuidas suvel kõige edukamalt nende kalorite kallale hea minna oleks :D.

Hundi ulg said...

Arvestades Sinu produktiviteeti, olen varunud pikima paela, millega Sinu ambroosiline teos köita. Ja vastavalt soovile toimub siis üllitamine peale sõda, kell 6.

valgeseelik said...

Kuulge, jätame sõja vahele...

Minuke said...

Arvustuse kondikava valma:) Millal teost lugeda saab?

toompeale said...

kas publikule on pehmed toolid?