Saturday, May 31, 2008

Bordelli valik


Laps tegi saate. Pooldoki prostituutidest. Ma ei oska paremini žanri määratleda. Nagu ikka meediaprojektidega jube kiire ja võttekohti, osalisi ja häid mõtteid pisut puudu. Ma olen tema mõningates projektides osalenud - olnud vanglast pääsenud vägivaldne pätt, istunud köögis koos teise pätiga viinapudeli taga, pärast andis see teine pätt, kes oli pärisnäitleja, veel oma naisele korralikult kere peale. Tookord oli teemaks koduvägivald. Aga nüüd pöördus laps mu poole võttekoha-abi asjus - vaja võtta üles korterbordelli, koos osalistega loomulikult;) Kuna just oli maja tühjenenud, pakkusin lahkelt omi võimalusi. Laps lubas tegijatega nõu pidada ja nii oligi. Helistas siis mõne tunni pärast ja teatas, et ei, sinu elamine on korterbordelli omaks liiga uhke, ma lähen hoopis ema juurde filmima. Kas ema ka teab, et sa talle võttegrupiga peale langed, küsisin mina. Ei tea, vastab tütreke ja kihutab ema Lasnamäe korterisse bordelli filmima;)Varsti saab siis kontrollida, kas ema korter ikka sarnaneb tüüpilisele korterbordellile.
Siinkohal tahaks healt harrastusnäitlejalt, Valgeseelikult küsida, kas suvised võtteplaanid on tehtud?;)
Pilt Delacroix Le Bordel des Muses

4 comments:

helle said...

Mis saade see on? Tahaks ka vaadata.
Kui tagamaid tead, siis on ju eriti põnev:)

Ti:a said...

sind võib siis juba kutsuda kui staazikat näitlejat :)

valgeseelik said...

Pakud litsirolli?:D:D:D Oi-oi, vabandust, PROSTITUUDIrolli? Või kupeldajat? :D:D:D

valgeseelik said...

Võin vaid aimata, millises saates Sa oled üles astunud, mul nii kahju, et pole olnud võimalust neid vaadata... :(