Sunday, January 4, 2009

Soovide puu


Esiteks - see on Konna 100.postitus. Teiseks - asjast kah. Vanim laps käis Riias sõbrantsi sünnal. Helistas siis tagasiteel, kuskilt Riia ja Pärnu vahelt.
-Kas vilmi nägid-, küsib -kuidas meeldis?-
Oli käskinud vaadata, kus ma pääsesin. Aga ausalt öeldes ei köitnud, jätsin poolelt sõnalt vaatamise, lõputiitrid (kus miskipärast ka minu laps äramärkimist leidis) jäid puhta nägemata. Kuna teadsin, et tütarlapsest naiseks sirgunu üks lemmikuid on Kaurismäki, siis vastasingi, et nagu sitt Kaurismäki. Tahtsin veel lisada, et "Sügisball" oli kah parem, aga laps hakkas toru teises otsas luksuma, mille peale ma uurisin, kas Rigas Balzamzit sai liiga palju.
-Ei-, ütleb tütar,- aga Liina häbeneb siin kõrval-
Nüüd häbenen mina ka, Liina paneb mu kindlasti järgmisse vilmi sisse ja ega sealt niisama lihtsalt välja ei saa....
Pildil loomulikult soovide puu, pilt kuskilt nagist näpatud, sorry;)

3 comments:

helle said...

Ei vilmi ega laulu seest saa enam välja. Seda teadis juba Juhan Smuul.
Ilmaasjata jätsid vaatamise pooleli - lõpp oli häpi.

Bianka said...

Kas 95+3=100? Neid kahte, mida ei näe, tahaks kohe eriti lugeda ;)

konn, lendav konn said...

Pii-anka! Las jääda mulle ka mingeid saladusi, muidu nagu mingi avalik-õiguslik mees;)
Dashboard teatab, et 100 postitust, midagi vist kunagi tõesti kustutasin.