Saturday, January 2, 2010

Armastus on see...

......kui karu koopast tuleb välja rebaneeee....Nii vist oli üks lorilaul menuki "Love Story" baasil. Sellest ma tahangi rääkida oma blogisõpradele, et minu tütre koopasse on kolinud kaval rebane. Ehk koguni Alice(isane):D Tütar vahetas aasta lõpus hoolega üürikat, teatas, et vana ühetoaline on väikseks jäänud, vajab kahetoalist. Koliski Mustamäele, isale ligemale. Pakkusin ka isalikku ja isiklikku abi, aga tüdruk arvas, et kui ma talle teatud päeval kaubiku võtmed annan ja torumehe saadan vetsupotti kõpitsema, siis sellest piisab. Piisaski! Täna suhtlesin torumehega algava töönädala asjus ja niimoodi muuseas küsin, et kuidas tütre juures läks. Kui ma sinna jõudsin, siis noored veel magasid, teatab seltsimees Arhipov, aga siis läks tütar minema ja me temaga (s nim) panime paar kappi kah veel seina. Kelle temaga, uurin ma, süda ärevusest põksumas. No tema noormehega (s molodõm tshelovekom). Aga kuidas sulle tundus, kas see noormees (molodoi tshelovek) oli talle lihtsalt tuttav või rohkem kui tuttav, muretsen edasi. Ma armastan sind, teatab mulle seepeale seltsimees santehnik. Tule taevas appi! Ehmatasin täitsa ära....Aga õnneks selgitas torumees, et see lingvistiline saavutus tähendavat seda, et tema arvates oli noormehe (molodoi tshelovek) puhul tegemist ikka enam kui lihtsalt sõbraga. Pean hakkama tüdrukut pinnima, isa süda ikkagi:D
A tegelt olekski aeg vanimal tanu alla saada, oht selmastuda (vt. Simpsonid) on täitsa olemas;)

3 comments:

helle said...

Sulle ja Su konnapojukestele(sh -tütardele) head uut aastat ja õnne isiklikus elus! Eelkõige palju armastust!!

konn, lendav konn said...

Aitäh soovimast, Sullegi head soovid siitpoolt teele!

neiud ärevil said...

Kuulasin "Armastuse lugu" ja mõtlesin-kohe on ju ka pulmad ja sellesama kavala rebasega.Palju õnne ja armastust.