Thursday, February 25, 2010

Lõvi murul


Muudkui heietavad aga eilsest ballist. Ma tahan nüüd ka öelda, et te olete KÕIK valesti aru saanud. KÕIGEST! Tegelikult oli sõnum seline, et kui algul oli laval kolm lõvi, siis lõpuks ainult üks. Kaks lõvi KOONDATI. Saate aru - KOONDATI!!! See oli üks tähtis sõnum. Ja veel TEINE tähtis sõnum - iga intelligentne inimene saab ju aru, miks oli lõvidega koos lavale toodud pillimängiv neeger - küsimus on VÕÕRTÖÖJÕUS. Õigemini sellise võõrtööjõu oskuslikus kasutamises meie riigi hüvanguks ja teisalt sõnum meie pillimängijatele - minge Aafrikasse, võtke OMA sõnum ja pillid kaasa ja mängige, mängige, mängige!
Tuleb meie riigijuhtide sõnumeid ÕIGESTI tõlgendada, muidu jäämegi Euroopa veere peale kõlgendama.

Teie Konn, keda seekord murumängudesse ei kaasatud. Asjata!

Pildil põgenevad ballikülalised kolme lõvi eest, mõni on isegi SÄRGI seljast kaotanud.

3 comments:

Hundi ulg said...

Ja mina, negatiivsusest pakatavana, otsisin selle lahja lõvi tähendust. Nüüd on kõik selge!

helle said...

Konn on kurb, et teda murumängudesse ei kaasatud.
Arvan, et sama põhjus on ka Hundil, kes aga paraku seda ei tunnista;)

konn, lendav konn said...

Mul on hea meel, et minu nupukesest kasu oli, avas mõne kodaniku silmad. Hellele nii palju, et kui ma oleks murumängudel osalema kaasatud, oleks ma olnud ka põgenejate kaootilises grupis, aga Konn ju ei jookse, seega oleks mind tabanud vääritu hukk nälginud lõvi lõugade vahel!