Wednesday, December 14, 2011

Lihtne elu


Võib juhtuda ju nii, et pikutad diivanil, lonksad õllekest, telekast jookseb jalkaülekanne, kui äkki heliseb telefon:
"Sa poisi tõid lasteaiast ära? Toidupoes käisid? Kas prügiämber on välja viidud ja vaip klopitud? Mäletad ikka, et homme tuleb mu ema nädalaks ajaks meile? Miks sa vaikid, Mati, ütle midagi!"
Aga sa pole Mati. Sa oled Jüri ja hinges on järsku selline pidu, no selline pidu, et....

Lugesin Postimeest, hea ajaleht. Eluline!


Pildil üritab Mati abikaasa Jüri endale meheks manguda.

3 comments:

UFO said...

Ma ei söö ja ma ei maga... Ootan su selgitusi teemal, kuidas tipikad tegusid teevad. Ära nüüd ütle, et see, mida sa siin just kirjeldasid, ongi see :D

konn, lendav konn said...

Tere, armas salapärane austajanna!
Enda arust olen tipikate vägitükke ka siin blogis piisavalt kirjeldanud, aga rahva soov on mulle seaduseks, mistõttu lähemal ajal üllitan veel vähemalt ühe kangelasteo hämaratest aegadest. Tuleval aastal kohustun kirjutama juba kolm kangelastegu!

annelikarlson said...

Aga võib juhtuda ka nii:
"Musi, käisin täna su töö juures. Sind ei olnud kabinetis, aga võtsin su rahakotist 100 euri.."
"Möh!" ütled sina..
Aga sulle järsku meenub, et paar nädalat tagasi vahetasid töökohta... :))))))))))))) Milline õnn! :)))