Wednesday, March 21, 2012

Ma panin blondi

   Palun laulda pealkirja viisil "Ma võtsin viina".  Kahjuks pean nüüd huvilisi kurvastama - blondi panin ma küll, aga täitsa ilma blondita - oskasin kaubanduskeskuse maa-alusesse parklasse ennast kinni sõita. Kui alla sain enam-vähem (kitsavõitu oli küll), siis pärast üles kruvides sattusin kuidagimoodi vastassuuna rajale, millest aru sain alles siis, kui grupiviisiliselt autosid vastu tulema hakkas. Nagu tankirünnak Kurski all! Kuidagimoodi  keerutasin end alla tagasi, pealetungivate autode hordid valgusid tasakesi järele. Soomlased on ju vaiksed, allasurutud egoga rahvus, nemad ei tuututa, ei näita sõrmi ega varbaid, isegi ei sülita aknast välja. Aru oma täielikust  blondzuzezt sain lõplikult alles kiirteele pöörates ja kõkutasin naerda kuni sadamani välja. Sihuke käik oli siis seekord, saime allhanketööd taevastes kõrgustes.

  Pildil objekt, tingnimetusega "Seitsmes taevas"

2 comments:

soodoma ja gomorra said...

Ma loodan, et sul polnud Eesti numbrimärgiga auto:)
Muidu aina imestame, kust see eestlaste maine soomalaste hulgas alguse saab.

konn, lendav konn said...

Jah, paraku olen ma mainelangetaja:(