Saturday, April 7, 2012

Vahel on nagu tahaksin midagi muud....

....mitte seda, mis minule antud. Loomulikult tekkis mul selline mõte hommikul aknast lumehangi nähes.
Kui nüüd, enne lume manamist, veel korraks loomingulistele radadele pöörata, siis teatan mõnedele seeniorblogijaile viidates pidulikult, et olen asunud tegelema uue/unustatud  hobiga - võtsin paar kuud tagasi kapi otsast vana kitarri ja asusin hoolega vasaku käe näppudele paksendeid kasvatama - tänaseks koosneb repertuaar kümnestkonnast laulust, võime duona esineda küll! Pea see sõltuvus ei teki.
   Aga nüüd lumest. Haarasin kuuri tagant juba suveks peitu pandud lumelabida ja lasin kätel käia. Naabrimees, ka ilmselt suverehvidega, oli tekitanud auto jäljerea kuni väravani, aga siis tagasi veerenud. Mina olin igatahes esimene, kes jalakäijatele raja sisse ajas. Korraks pidin autoga ka väljas käima, eks see üks paras uisutamine oli, aga see-eest nägin hommikumantlis ja paljasääri lund ajada vehkivat keskealist prouat. Süvenevas lörtsisajus oli see vägagi virgutav vaatepilt!


     No mis, juba jõudis hommikumantli seljast heita!

5 comments:

UFO said...

Mulle meeldivad need mehed, kes arenevad ega jää vanadesse stampidesse kinni. Saada oma lugude nimekiri (koos duuridega), siis saan oma akordioonil ka pühade ajal harjutada. Kenal kevadel, kui see lumui ükskord ära sulab, ja mätas juba kuiv, võiks kokkumängu proovida. Valiks õige ühe inimtühja koha :D või mis sina arvad?

konn, lendav konn said...

Aitäh, Nummike, kirjutamast! Järgmisel korral võiksid juba natuke ka joonistada! Muidu su ettepanek mulle täiesti meeldib, aga ühes asjas pean sind korrigeerima - olgu selle lumega kuidas on - mätas võiks ikka märg olla, muidu ei tule kokkumängust midagi, isegi inimtühjas kohas mitte!

Alice said...

Mulle tuli seda pilti vaadates hoopis meelde muinasjutt"Keisri uued rõivad". Mõtlesin, et kas minuga on samamoodi nagu seal jutuski, et kuidagi ei näe seda hommikumantlit.Äkki peaks hoopis prillid ette panema.
Lume rookimisel olin hoopis kavalam. Arvestades praegu mu tervislikku seisukorda,panin oma lapselapsed tööle. Kõik 4 veeretasid usinalt lumepalle ja kõik teerajad olid hetkega sisse rajatud.Nagu nipsti kasvatuslik ja kasulik moment korraga ja kõik olid rahul.

konn, lendav konn said...

Mul, Alice, on siuke maagiline pilk, et näen kõiki paljad naisi hommikumantlis. Mingi geenimutatsioon ilmselt:(

Alice said...

No ma saaks veel aru, kui sul oleks selline pilk, et näeks just vastupidi, aga jah. Eks Sa katsu siis ikka enne käega järele.