Monday, December 17, 2012

Hiromantia

    

Võrdlesime Joeliga käejooni. Jutt algas sellest, et Joeli firmal oli JÄLLE jõulupidu. Kuna neil on rahvusvaheline firma ja seega Joel rahvusvaheline mees, siis jõulupeod algasid kuu aega tagasi Ukrainas, jätkusid svenssonis ja Lätimaal (konkreetsemalt Siguldas, kust pärit kultuskepp) ja möödunud nädalavahetusel kulmineerus jõululine tegevus Eesti allüksuste peoga.
    "Kurat, ma ei jaksa enam juua!" teatas väsinud mees, kes hiljuti oma viimast suurt juubelit tähistas. Kui me teda õnnitledes arvasime, et nii see on, puikles juubilar küll pisut vastu, aga tema ebaleva silmavaate, lõdva käepigistuse ja mis kõige tähtsa - puseriti käejoonte järgi on lihtne panna nii diagnoosi kui ka määratleda võimalikku elulemust peale juubelituuri.
     Minuga on asi selge - mõned aastad tagasi, kui ma järjekordses hullusehoos end ühe nõia juurde tervistavatele seanssidele möllisin, teatas too mulle minu ennustatavaks elueaks peale vasaku ja parema käe võrdlevat analüüsi koguni 8ga algava numbri. Elujoon koosneb küll neljast jupist, aga need tähendavatki nelja erinevat elu. Tänase päeva seisuga on nii, et ega ta eriti mööda pannudki....
    Aga Joeli ühtlane ja tugev elujoon oli minu hüppelisest ja hüperaktiivsest ikkagi lühem!
Seega Anu Saagimil on kah õigus - vanematel meestel ongi kõik lühem!

    Pildil Kurat, Kaardimoor ja Joel allkirjastamas eluea pikkus lepingut. Joel keskel

3 comments:

Bianka said...

Elu on ikka ebaõiglane, mõnele on antud nii palju jõulupidusid, et ei jõua neid kõiki läbi käia, aga minul-vaesekesel pole ühtki tulemas... Peaks mingi ümberjagamise või võrdsustamise korraldama :P

konn, lendav konn said...

Kas mu mälu petab või mis, a mu arust sul ju mingi üritus ikka oli? Ja kui ka polnud, võid ju niisama õlut timmida! Muidugi ei tohi siis meest kodus olla:P
Veskisse kutsun ka kõik sõbrad, eriti oodatud olete 21. detsembril!

Bianka said...

Mul seisab ees ainult püha perekondlik söömaaeg (õllega muidugi). Kahjuks ma isegi Veskisse ei saa tulla sel tähtsal päeval, aga ehk jätkub elu Maal ja Veskis veel ka pärast seda kuupäeva :D