Saturday, February 2, 2013

Kolm kaunist sõna



   Eratellijatena prevaleerivad mul kindlalt naisterahvad - ilmselt on pesapunumise ja kodukaunistamise tuhin eelkõige naisinimestele omane. Eks mu mehelik hääletämber ja maagilised silmad avaldavad ka olulist mõju, lisaks veel professionaalne kindlus ja tehniline asjatundlikkus ning naistellija on samahästi kui kotis, rahakotis. :D
    A ikkagi läheb hing hellaks, kui noore naisterahva suust kõlavad lahkuvale meeskodanikule järele kolm kaunist sõna super-super-super!

   Pildil sosistab tellija mulle kõrva kolm kaunist sõna.

11 comments:

Lendav said...

Ma tahan ka! Kõike ja rohkem, et siis oleks kellelegi selle eest need kaunid sõnad öelda!

No ma ütlen alati aitäh, kui keegi peale minu viitsib kaevust vee ämbriga tuppa vinnata. Aga kolme kauni sõna jaoks on seda ikka natuke vähe...

konn, lendav konn said...

Ettemakse ja käsiraha kolme kauni sõna vormis võtan vastu teisipäeviti ja neljapäeviti keskpäevast keskööni!
Siis vinnan järgmise keskpäevani...
:P

Bianka said...

Ja mis need kolm kaunist sõna oleksid?

konn, lendav konn said...

Söö-palveta-armasta!
:P

Lendav said...

Bianka, loe tekst uuesti läbi. Need sõnad on seal kirjas.

Lendav said...

No las ma mõtlen, mida oleks vaja, et minult need sõnad kätte saada...

No vesi kaevust, loomulikult, elementaarne. Ja solk välja. Ja ahjupuud tuppa, pliidipuud ka ja pliit kütte, kartulid koorida, potti ja liha pannile, sibulad hakkida... Juba hakkab looma...

Ahh, unistama jäin...

Täpselt. Söö. Palvetamiseni pole veel jõudnud ja küll kunagi ka armastus tuleb, kui küllalt suur hulk ämbritäisi vett on majja tassitud (ja solki välja veetud).

Alice said...

Lendav ma arvan, et sul oleks hoopis torumeest ja kanalisatsiooni vaja.Ja varsti ongi juba teisipäev. :D

Bianka said...

Lugesin kolm korda teksti üle, enne kui aru sain :D Minusuguse taipamatu jaoks oleks pidanud need kaunid sõnad jutumärkides või paksu kirjaga olema :P

Ainult sügava silmavaate ja mesijutu peale kolm kaunist sõna välja öelda, uskumatu! Mina pean ikka enne tegusid nägema, kui nii lahkeks lähen. Ma oleks pakkunud, et tellija ütles, et "kannan ettemaksu üle" või "alustame töödega homsest". Aga no ma olen ennegi öelnud, et ei mina neist naistest aru ei saa. Missugusest tutvumisportaalist sa selliseid leiad?

konn, lendav konn said...

Armas Bianka! Kõik toru-, elektri-ja üldehitustööd tutvumisportaalist hange.ee
Mõnikord kasutan naistellijate meelitamiseks ka ehitusfoorum.com
teenuseid!
Lendav - kanali-ja toruühendused ükskõik kuhu vt. toru.ee või youtube.com

helle said...

"Lugesin kolm korda teksti üle, enne kui aru sain :D Minusuguse taipamatu jaoks oleks pidanud need kaunid sõnad jutumärkides või paksu kirjaga olema :P"

Biankaga nõus - tsitaatsõnad tuleb muust tekstist eraldada!

konn, lendav konn said...

Vormiväänikud!