Sunday, March 2, 2014

Pätistumine

 

   Laps nuias mind mängima pätti - viisakalt öeldes asotsiaali. No mis siin salata, sellised osad mulle meeldivad! Võib ennast vabalt tunda, tõmba end koomale, maailm! Seekord tehti ikka korralik grimm, mu niigi punane nina värviti veel punasemaks ja ilu pärast lisati ka mõned sinised veresooned. Pähe pandi pulstund parukas ja kloun Popovi soni. No sellist asotsiaali polnud mina küll kunagi näinud! Õnneks seriaali ühele peaosalisele ma meeldisin, kena blondiin andis kätt ja tütre jaoks autogrammi, ka kallistusest ei jäänud ma mitte ilma. Ehk oleks musugi saanud,  aga grimmi juurde käivad Koržetsi vurrud olid supiköögis manustatud hernesupiga määritud ja eks ma ise natuke häbenesin ka!
     Nii nagu vorstivabriku toppimismasina operaator enda vabriku toodet ei konsumeeri, ei kavatse ka mina, filmitegemise telgitagustega hästi kursis olevana, enam mitte ühtki seriaali vaadata!

    Pildil oleva esimese duubli supiköögi sabast rikkus kahjuks juhuslik mööduja.

2 comments:

neiud ärevil said...

Vähemalt sa tead nüüd, et isegi sellises elustaadiumis on su sarm muutumatu ja sa ei jää naiste tähelepanuta.

mustkaaren said...

Pätistuda on lihtne - kui tavaliselt pead ikka kaasinimeste heaks endale viisakama mundri selga leidma ja peegli ees õigeid nägusid harjutama, siis Kaaren on pätistumise alal juba tõeline guru - ei sootsiumit, ei kogukonna kriitikaga arvestamist, ei moodi, tarbimist ega arusaamist kogukonna kõrgematest nõudmistest. Teistel ehk on raske, aga sul endal on hea odav ja muretu.