Saturday, June 7, 2014

Kelle lapsed?


    Seisame pojaga akna all ja inspireeritult sügavtihedast uduhämust ja punakat taevast raamivast peissaažist, pomisen omaette - "Konrad Mägi".
    "Ma ei näe ühtegi meesterahvast", konstateerib kunstihuviline poeg,  raamatuillustraatorina pärjatud ja kunsta sisseastumishindamisel 10st 9 punni saanu....
     Põhikooli esta eksamil pidid noored oma sõnadega kirjeldama nn. vanaema ütlusi: haaras härjal sarvist, villast viskama, vihma käest räästa alla - kokku kuus ütlust. Mu tütar sai kuuest kaks õiget, kusjuures valikvastustest ütlusele "villast viskama" valis ta vasteks "villast kinnast viskama"...
Õnneks oli ortograafia-osa korras ja nadi "neli" tuli ära.
   Mis ma öelda tahan - kõiges on süüdi internet! Ei loe tänapäeva noored raamatuid, ei loe! Tuleks teha nagu Luuasaare Üülu - printida kogu see internet välja ja ära põletada, rsk!
   Krdi "Fahrenheit 451", ma ütlen....

   Illustreerival pildil pole midagi tegemist minu lastega, hoopis Luuasaare Üülu jälgib interneti põlemist. Kes sadulas istub, pole teada!

No comments: