Wednesday, February 3, 2016

Hugo Boss ja parkimine Tallinnas


Käisime eile vaatamas filmi "Taani tüdruk", aga mitte filmist ei tahtnud ma rääkida. Täiesti jahmunult avastasin ma mingi parkla reklaami vahtides, et selle kasutamise tunnihind võrdub mu kombohommikueine Veskis võrdub Hugo Bossi sooja voodriga imekena ragaanlõikega mantel Humanast.
Vot nüüd ei teagi, kas teen reklaami filmile, Veskile, Tallinna parkimiskorraldusele või Humanale.
Igatahes mantli ostsin ära ja see oli mu esimene ost  Humanast üldse :P
Film oli ka äge!

Pildil demonstreerin oma tiba-üle-kaheeurost ostu mööduvatele neidudele.

4 comments:

Bianka said...

Algaja õnn :P Tegelikkus on see, et sinu/minu suuruses on sekkarites ilusaid riideid harva saada ja siis pead ka vähemalt 20 eurtsi välja käima.

konn, lendav konn said...

No nüüd olen ametlikult paks:(
:D

Bianka said...

Ma pole seda öelnud! Ka sa tahad väita, et mina olen paks???

konn, lendav konn said...

Oh ei, mulle meeldib pigem sõna "suuuuuuur":D
Lohutuseks - ma olen suurem!:P