Sunday, February 4, 2018

Achtung - sexual content!




 Vaatasin filmikanalilt tähtedest pungil linateost "Jayne Mansfield´s Car" ja lisaks sellele, et tegu on kuratlikult hea kinoga (kuigi arvustustes märgitakse, et kohatiste pikkade heietuste tõttu sobiks see paremini draamalavale), jäi mulle meelde Billy Bob Thorntoni  tegelaskuju arvamus heast naisest:
1.Tisside nägemiseks ei pea prille ette panema
2.Perse peab olema pandav
3.Suhu peab võtma munadeni, kusjuures luksumata

   Sellega olekski nagu kõik öeldud! Otsige film üles ja veenduge ise:)

4 comments:

Bianka said...

Mis kanalilt seda vaadata saab? ei leidnud oma Telia ja Netflixi nimistutest.

konn, lendav konn said...

Tore! Esimene filmihuviline saab kogu mu austuse!:)
Telia Filmzone, palun väga!

Bianka said...

Sinu reklaam filmile oli muidugi eht-Konnalik :) ehk lõi tegelikust filmi sisust täiesti vale ettekujutuse. Kuigi tisse ega suhuvõtmist ei näidatud, oli see siiski tõeline meestekas, kus naised ja nende arusaamine elust olid täiesti kõrvalised. Sellest hoolimata film mulle meeldis, sest ühe naisterahva jaoks on väga õpetlik näha-kuulda, mida ja kuidas mehed mõtlevad.

Eriti aga tahan tänada sind selle eest, et avastasin Filmzone kanali. See on mul olemas olnud, aga kuna Telia kanalinimekiri on nii-ii pikk, pole ma seda põhjalikult lehitseda viitsinud. Nüüd jälle üks võimalus juures, millega pimedaid õhtuid täita.

konn, lendav konn said...

Said linateose mõttest täiesti õigesti aru! Lisaks meestele-naistele oli filmis ka paar lumehelbekest, aga needki muutusid arengutes kama-ja karahelvesteks, millest võib järeldada, et pikapeale saab kõigist asja:P