Tuesday, November 20, 2018

Suhuvaatamise hind

 

  Selline asi juhtus mu elus esimest korda! Esiteks  - läksin täitsa ise, ilma valu kutsumata hambaarstile. Teiseks  - vaatas  kolmekümneaastase ihuarsti staažiga kikutohter mulle suhu, tegi ringi peale, ütles, et vaatab korraks veel ja teatas siis, et tema teada on see mul esimene kord, kui ta ühtegi probleemi ei näe. Aga eks hambaid olevat vähemaks ka jäänud.
    Kargasin toolist püsti ja kepsutasin garderoobi. Olin juba väljumas, kui registraatori-neiu mind hõikas:
    "Aga arve?"
    Aga arve oli 12 eurot. See ongi suhuvaatamise hind, et te teaksite!

    Illustreerival pildil loendab dentist mu allesolevaid hambaid! Kargud on kaasas igaks juhuks, sest enamasti võtab dentisti-hommik mul jalad nõrgaks.

6 comments:

Bianka said...

Ega vist tänapäeval silmavaatamistki tasuta saa. Või loetakse see ahistamsieks :P

konn, lendav konn said...

Seepeale võiks taas trükise välja anda - "Ahistamisväljendite lühike sõnastik" näiteks.
Selge, et "suhuvaatamine" oleks ahistav sõna, jalgade ja muude kehaosade vaatamisest ei julge rääkidagi!

neiud ärevil said...

Mina sain 8 euro eest suure ja särava plommi purihambale, aga mu tohter oli meessoost ja mõned aastad vanem ka.

konn, lendav konn said...

See, Neiuke, on selge ahistamine meesarsti poolt - millisele vastutulekule lootes ta sulle nii odava plommi pani??

neiud ärevil said...

Vot ma ei teagi, aga ju siis minus on midagi ja plomm on väga korralik :D Arst ise muidugi eesti keelt väga ei räägi, aga kehakeel ongi ju põhiline.
Järgmisel aastal lähen uurin palju suhuvaatamine maksab.

konn, lendav konn said...

Ma kardan, et järgmisel aastal on seadusega keelatud meesterahval naisterahva suhu vaadata, eriti veel raha eest!