Thursday, May 6, 2021

Kingitus

    



 Olen viimased paar kuud toidukaupa tellinud "kappi" - lai kaubavalik, üsna mugav ja muretu tarne. Paar korda olen saanud tellitud kahe kilo õuna asemel kaks õuna või on asendatud mingeid tooteid, aga midagi katastroofiliselt valesti pole läinud. 

    Eile sain järjekordse saadetise "kõlli" ning veeresin kappide juurde, avasin koodiga õige kapi, ladusin kolm kotti autosse, ise veel arvasin, et kuidagi palju sai ostetud sel korral. Kodus asun kotte tühjendama ja muudkui imestan - 20 muna, kaks pakki koorikleiba, eraldi kilo ja kilo õunu - no mis nüüd, olen täitsa segaseks tellinud. Laon kraami kappi ja avan arvuti - ei, minu tellimus on nagu ikka, mingeid mune pole:)

    Eks siis kaebasin klienditeenindusele, et nii ja naa, võõras kaup minu kapis - mis teha?

Vastus tuli kiire ja konkreetne - hea klient, mis teie kapis, see teie oma, tarbige terviseks!

Nüüd ootangi huviga, mis homseks mulle kappi sokutatud on:)


Pildile jäi vaid osake kingitusest! 

2 comments:

Katarina von Blogger said...

Mul tuli hiljuti Woltist vale tellimus. Tellisin oma näljasele armaadale mitu konteinerit liha ja nuudleid, toodi ainult riisi kaks karpi. Helistasin, olin temperamentne, siis selgus, et minuga samal ajal oli veel üks samanimeline tellimuse esitanud ja need olid siis vahetusse läinud. Sain oma nuudlid ja lihad ka lõpuks, pluss jäid ka riisid meile. Aga kujutan ette selle teise neiu üllatust, kui ta meie tellimuse kätte sai. 😁

konn, lendav konn said...

Mulle tundub, et vahetusse läinud "kingituste" omanikud olid meil mõlemil puhta veganid - minu kotis polnud ka lihatoodete lõhnagi:)
Ja paraku pean huviliste laiale ringile teatama, et täna polnud kapis ühtegi kingitust - mit-te üh-te-gi!!!