Wednesday, December 13, 2023

Ämamise väljakutse




Ämamise väljakutse tuli võtta vastu

Mitte et ma iga sita sisse tahaks astu

Targad ühest blogist teadsid luulevormis tuleb

Siis saad indulgentsi et sa väga rumal pole

Äman nüüd ka natuke et jõuluaega saabub

Küllap siis ka ämaruse ängidega laabub

Peatselt jälle valgus heidab pimeduse üle

Kas armastus ka võidab ses ma nõnna kindel pole 


Koroonast olen kah tervenemas:)


Pildil küsitleb blogijate vanematekogu üht tuntud naisblogijat tema arvukate riiakate sõnavõttude pärast. Mina olen ainus habemega eksemplar, a küllap te ka muidu ära tundsite.

Pilt ekspress.ee

3 comments:

mustkaaren said...

Oo, lauluväljakutse. Mi gusta.

konn, lendav konn said...

Nagu ikka - duurid taha ja duett!:)

mustkaaren said...

Teil on seal omal 75000 andekat kidraisti, ma isegi ei näe andekas välja. :)