Tuesday, September 30, 2008

Heategevusest


Vaatasin eile üht jubedat filmi, kus kena lapsnäitleja Dakota Fanning pidi kannatama isa kahestunud mõistuse pärast. Ära tuleks võtta selline kena hirvesilmne laps neilt vanematelt, kes teda kõikse aeg filmis töötama sunnivad. Isegi vanemlikud õigused tuleks neilt ära võtta! Raha, mis ebaausalt lapstööjõuga teenitud muidugi ka. Ma lapsendaks ise selle kena tüdruku ära. Raha võiks kah minu arvele kanda. Siis annetaks sealt heategevusele. Dakota leiaks siin ju ka tööd, igatsugu reklaamid ja miskit..... Sealt saadavast honorarist annetaks ma muidugi heategevusele. Ma kohe tükimat aega mõtlesin, et kui palju. Siis lugesin kuskilt, et meie omad-armsad kohalikud tähekesed ja tähekesejuhid annetasid oma pesu müügist tervelt ühe protsendi. Jätame "prot" eest ära ja saamegi, et ühe sendi. Just nii annetaksin mina kah! Dakota teeks tööd (muidugi mitte nii jubedat, kui eileõhtuses filmis), tuleks leivaraha ja natuke vorstigi peale ning sendikaupa koguneks ka heategevusraha!
Tea, kas minu pesu eest keegi maksaks midagi? Mhhhh???
pildil muidugi Dakota Fanning
GWYZLINJ

1 comment:

helle said...

Nojah, mina vaatasin sel ajal pehmeid ja karvaseid. Ja pärast veel välisilma, mispeale magasin jupi aega. Ärgates nägin õõvastavat filmi inimsööjatest huntidest. Oli tõeliselt jube;) võib-olla isegi sama jube kui film lapsnäitleja Dakotaga peaosas.