Wednesday, September 3, 2008

Mis mulle meeldib


Mulle meeldivad lihtsad asjad - lihtlaused, lihtne toit ja riie, lihtsad inimesuhted. Lisaks meeldivad mulle raamatud ajaloost ja isiksuse rollist selles ning muidugi seksuaalelu kajastavad teosed. Mistõttu ostsingi punasekaanelise raamatu "Suurte diktaatorite seksielu". Ärge teie ostke. Isegi raamatukogust ärge seda raamatut laenutage, sest see ei avarda mitte mingilgi moel teie ilmapilti ei diktaatoritest, saati siis nende suguelust;)
Apollos müüakse, sealt ka kaanepilt

3 comments:

helle said...

Millest seal siis üldse kirjutati;) Mitu lk oli?
Ma ei osta enam ammu raamatuid huupi, loen enne kiiresti läbi, kui ostma hakkan...:)
Ah, mis ma räägin! Olen küll purki astunud...

konn, lendav konn said...

No vaat - ma ei oska nii kiiresti lugeda, ma vaatan ainult pilte ja pildid olid huvitavad, pidin ostma....;)
Aga kirjutati sellest, et Hitler oli ühe munandiga ja selle jutu olevat ringlusse lasknud keegi Göring, kes paraku tegi seda puhtast kadedusest, sest tegelikult oli I ilmasõja õhuäss hoopis ise ühe munandiga olnud;)

helle said...

Mina ütlesin oma klassi poistele eelmisel aastal, et Hitleril oli üks muna, nemad läksid kohe noorukesele ajaloõpsile( meil on!!)rääkima. Kuidas lõppes, ei mäleta enam. Oli siis ikka üks, või kummal oli? Jaga loetut! Saad nii paljugi tagasi!!