Sunday, November 9, 2008

Minu Bondid


Isadepäeva õnn või õnnetus - kuidas kellelegi - viis minu kaks keskmist sorti last uut bondikat vaatama. Minu arvamaus on negatiivne - Bond on kirjutatud totakaks tapamasinaks. Näomiimika olematuse poolest meenutab ta juba kurikuulsat Seagalit. Montaaž oli ka hüplik, aga tänu teletegijast tütrele tean, et see võis olla ka taotluslik. Mul kama, ikka jama. Selliseid, samas kordi odavamalt tehtud märulifilme vorbitakse ollivuudis sadu ja sadu. Kus on glamuur, eneseiroonia, kuumad, teeseldud tunded ja martiini? Selles filmis jäi Bondist küll alles vaid meisterlik H&K (oli vist) käsitlus, ei muud. Umbes esimese veerandi peal vaatas väike tsikk esimest korda kella. Kell oli veel vähe. Mina arvan, et Moore ja Connery tuleks tagais kutsuda ja teha üks korralik vanainimeste (adults) film!
Filmist isegi enam tekitas meelehärmi vetsu nn. Makarovi flööt, mille kusele pealenirisevad veeojakesed tikkusid mu kampsiku kõhuesist märgama. Rasvaseks olen läinud, mis muud!
Pildil olevas tualetis askeldaks juba üpris himuga
funnycoolpics

2 comments:

Ti:a said...

minu tütar käis eile ka Blondil ja kui küsisin, et kuidas oli, vastas, et selline "perus-Bond"ei midagi vapustavat.
Eks ta siis jääbki minu poolt telekaversiooni ootama, kinoraha kasutan millekski muuks.

helle said...

Lendkonn!
Olen s-petsiaalselt jälginud, et Sinu postitused ei tule sinna uute postituste lehele. Ja mind see häirib. Kontrolli üle, kas sul on profiili juures kõik nupud õigesti.
Et ei ole listist eemaldatud või midagi. SEE esimene nupp aitab postituse kontrollimise järjekorda panna.
Vähemalt kolm viimast posti pole Sul ilmunud.