Friday, November 14, 2008

Misogüün


Kui ma tööd ei viitsi või ei taha teha, siis vaatan igal tööpäeval K2 14.30 jooksvat "meestekat" "Kaks ja pool meest". Loomulikult vaatan ma ka mõningaid teisi päevaseid sarju, väga hea on näiteks "Heartbeat" ETV-s, mis näitab küll vanu osi, olen paljud juba soomlaste näidatuna ära vaadanud. Eile oli meestekas hea leid - no kas keegi ütleb VSL-i vaatamata, mis loom on misogüün. Tegelikult, kui nüüd seda sõna kirjapandult vaatan, tahan öelda "androgüün" ja sealt juba edasi. Aga see selleks, igatahes sarja ühe osalise, Charlie Sheen´iga olin ma eile õhtul täpselt samal tasemel, st. suu kukkus lahti. Siis hakkasin hoopis mõtlema, et kui palju on minus endas misogüüni. Nii promiskuiteetne, kui mr. Sheen ma muidugi pole, aga mingit misogüünsust võib ilmselt igas mehes täheldada, kas siis ema mõjudena (mind näiteks kasvatasid kujunemiseas kolm naist korraga;) või siis mahajäetuse sündroomina haakuvat. Keda meist maha jäetud poleks? Minevikus väga sügavalt urgitsemata võin kinnitada, et mina olen ses suhtes täitsa isapaha!
Pildil kaks ja pool meest
GWYZLINJ

1 comment:

helle said...

Muidugi vaatasin ma VSList järele, mida "misogüün" merkitsee ja seda teist sõna "pro..." vaatasin kah.
Sain jälle targemaks. Kahjuks nimetet filmi ei vaata.
No Sina küll misogüün pole, ma loodan!?;)