Wednesday, June 30, 2010

Milline kergendus!


Laupäeval pole tänase seisuga Alfredis ühtki peielauda. Reserveerisin aia tagumises nurgas, postamendi otsas, kaks kuuest lauda - üks naistele, teine meestele. Konn ja Armand saavad omaette kahese laua, ikkagi nagu perekond või vähemalt kooslus. Palusin panna alkolembestele naisblogijatele külma kaks kasti õlut ja palju viina, mehed - nagu teate - piirduvad pudelikese mulliveega. Kuna Konn lubas tulla kollastes kintspükstes ja Armand lilla lipsuga, siis palun lahkelt teada anda, kuidas teisi huvilisi-osalisi ära tunda!
Ilm tuleb ka ilus, Ilmatüdrukule lubasin teha kolm kokteili!

Pildil kaks alkolembest Ilmatüdrukut kokkutulekulekuks treenimas.

7 comments:

neiud ärevil said...

Neiud ärevil nagu ikka punases ja erankorras ilma jalgrattata.Kuna jälgin rangelt dr.Aibolit korraldusi ,siis paluksin koha Armandi kõrvale sinna mullivee lauda.

kukupai said...

Kuna Kukupai jaoks punast veini ei tellitud, tuleb Kukupai inkognito ja oma mure, kuidas ära tunnete :)

Bianka said...

Ei mingit eelinfot, äraarvamine on põhiline seltskondlik meelelahutus!

Kaamos said...

Kuidas nii, ma annan ikka ka vihjeid: ma olen samuti ilma jalgrattata, vaadake, et me ärevil neiuga sassi ei lähe :D

neiud ärevil said...

Kaamos Sa oled vahva.Ma arvan ,et nad ajavad kindlasti meid sassi.

helle said...

Ma tuleks heameelega ilmatüdrukuks:D

konn, lendav konn said...

Ilmatüdrukute kohale kahjuks enam vakantsi pole. Ja sassi ajavad meil päid kah nemad-samad. Punaste pükstega pidi olema politsei - nii teadis rääkida mu vanaema. Jalgrattad ja kõnnitoolid tulebki koju jätta, nendega pubisse ei lubata! Binokli võtan küll kaasa. Linnuvaatluseks:)