Tuesday, June 15, 2010

Minu võitlus vol. 2


Täna sai ta mu kätte! Nimelt kuri mesi-või herilind ründas mind ilma hoiatuslaskudeta ja äsas täpselt kahe sarve vahele. Tädimees, kurivaim, peab mesilasi ja nii harva kui ma ka nende pool käin, peab mind just siis mesilane ründama! Laup läks tuliseks, siis hakkas käsi surisema ja üks silm tõmblema. Taarusin paar sammu suvila poole, siis sai jaks otsa ja kukkusin otseti murule. Lõi vererõhu alla. Mul on ükskord enne ka olnud, tean, kuidas see käib. Peas pahises veri ja kõrvus kostus justkui vuvuzelade pininat, ikkagi emm-emm. Kaua ma seal lebasin, ei tea. Teadvus taastus sel õnnelikul hetkel, kui valges kitlis blondiin tegi mulle suust-suhu hingamist ja latekskostüümis brünett tegeles kõige tähtsama organi kaudse massaažiga.

Ohhhh....Unistada ju võib:D Tegelikult nii hästi ei läinud. Kui herilind oli oma kohuse kodumaa ees täitnud, määris tädi mu otsaesist viinaga (minu ainus kokkupuude kange alkoholiga sel aastal) ja pakkus kohvi ja kooki. Vitsutasime väikse tsikiga kõhud täis, tüdruk piidles mind küll altkulmu, et mida see suur mees ja isa ometi hädaldab väikse mesilinnu peale ja siis sõitsime võidujäätise järele;) Väikest Tomi 36 tükki ehk karbitäis kuigi algul hirmutas laps mind küll 36 kiloga ja siis 36 kastitäie võidetud maiusega:D

Ehk unenägudes siiski paar meditsiiniteenindajaid ilmutab end, loota ikka võib:)

Samuti on mul hea meel teatada, et kokkutulekule on sõrme andnud juba 10 väikest neegrit. Kõik nad on ka pildile püütud. Pöialpoisse enam sisse ei lase, tulgu nad või koos Lumivalgukesega!

1 comment:

neiud ärevil said...

Tuttav tunne,kui vererõhk on all.Minul õnnestus ka täna ülemine 85 peale saada,aga kahjuks ei tulnud keegi suust-suhu hingamist tegema isegi mitte unistustes.Tuli hoopis kuri arstitädi süstlaga,mis meenutas kangesti mesilinnu sutskamist.Õnneks anti vähemalt päev vabaks ja ma ei tundnud isegi mitte süümepiinu.Suvise töögraafiku tagajärjel on nüüd meie rühmas lapsi 29.