Friday, September 3, 2010

Liiklusmiilits


Täna nägin ma liiklusmiilitsat. Mitte küll sellist nagu pulmaviina tuues kohtasime, aga ehk isegi koloriitsemat. Tatari ja Liivalaia risti foorid olid kustunud ja keset ristmikku vehkles mingi kollases vestis ja oranži kombekaga tüüp. Algul vaatasin, et teetööline. Kui autojuht näeb, et foorituled on kustu ja ristmikul vehib mingi veidrik, siis loomulikult laseb gaasi üles ja hakkab pidurdama, mis sest, et mul oli peatee. Just minu liginedes ristmikule tõstis tubli liiklusmiilits saua, keeras selja ja vehkis ristuval teel ootajatele - andke minna. Mõned läksid, mõned ei saanud aru. Siis üritas ta vasakpööret ootajaile selgeks teha, et nüüd on nende kord, aga kuna žest ja keha asend olid ebamäärased, mitte liikluseeskirjale vastavad, ei saanud jällegi pooled aru. Üks LC vend sõitis isegi vastu kõhtu. Ühesõnaga - üle ristmiku ma pääsesin peale paariminutilist ootamist, aga tagasi sõitsin teistkaudu, jumal teab, mis žeste liiklusmiilits oléks mulle näidanud:D

Pildil liiklusmiilits tööhoos

1 comment:

neiud ärevil said...

Konn ega muud ,kui tuleb minna kehakeele kursustele.Iga päev võib mõni foor katki minna ja kole kui saa miilitsa akrobaatilistest etteastetest aru.