Monday, July 11, 2011

Narkomuulad



Eile saatsin muulad teele. Kolm muula. Kaubikuid oli üks ja 30-kiloseid kotte helehalli pulbriga lugematu hulk. Loomulikult sai Soome toll vihje ja esimesena praamilt magasõitnud kaubik tõmmati punasele rajale. Minu enam-vähem umbkeelsed (torumees on kahe kuuga õppinud vältimatult vajamineva väljendi "putkimies") ei saanud muidugi ühestki tollimeeste esitatud küsimusest aru ja olid miskipärast minu peale pahased. Miks nad mulle ei helistanud (kaubiku küljel ja tagauksel on suurelt mu telefoninumber kogu ilmale vaatamiseks), jääb sügavalt arusaamatuks. Kui tollimees oli helehalli pulbrit sõrmede vahel hõõrunud ja nuusutanud, lasti vintsutatud töömehed minema. Mingu aga pealegi Muumimaale!
Tänaseks hommikuks olid mehed sedavõrd rahunenud, et meenus ülemus kaugel kodumaal ja nii nad mulle kaeblesidki. Järgmiseks reisiks annan lepingu koopia kaasa. Ja vaadaku siis ise, mida nad "Perlfixi" asemel kottidesse ajavad;)

Pildil kontrollivad tollitöötajad muula laadungit - tonnide viisi helehalli pulbrit.

No comments: