Tuesday, January 31, 2017

Gentlemani päev

 

    Eile vaatasin filmikanalilt Dickensi romaanil põhinevat filmi "Suured lootused" - jube huvitav oli. Lisaks heade näitlejate (Ralph  Fiennes, Helena Bonham Carter, Robbie Coltrain) nauditavale teemakäsitlusele sain teada ka selle, miks peaks püüdlema gentlemani-seisuse poole. Vähemalt Dickensi ajal oli gentleman tegelane, kel polnud vaja kurnata end igapäeva-tööga  -  päevi sisustasid nauditavad hommikusöögid klubis, daamikeste tagaajamine, õhtused olengud lõbusate poissmeeste seltskonnas ja elusügavusest  tiined vestlused mentoriga. Seiklusi  oli muidugi ka.
     Kui töölt saabunud abikaasale õhinal filmist rääkisin, arvas too, et mis mul puudu on - päeva alustuseks istun Veskis, naudin hommikut, vestlen sõpradega ilmaelust, hiljem teen veidi tööd, siis käin sügan endist minu ja praegust poja koera kõrva tagant, vajadusel poodlen ning siis koju kirjutama-lugema-filme vaatama. Ainult naisi ei tohi taga ajada. Ja ega pole vajadustki:)

   Pildil saabub grupp gentlemane Veskisse, mina olen kepiga kodaniku varjus, portfellis arvelaud, tagavara-manisk ning "Parkeri" sulepea.

2 comments:

Bianka said...

See ainus sinu eluviisis välistatud punkt su abikaasa gentlemani määratluses langeb kokku just minu arusaamaga gentlemannist: Ta ei ütle ühelegi daamile "ei". No võta siis kinni, kes on tänapäeva mõsites G. kes rikub mängureegleid :P

konn, lendav konn said...

Gentleman käitub nagu poliitik - ütleb daamile alati "jaa", aga tegusid ei järgne:D