Saturday, January 21, 2017

Vabameelne vanaema

 

   Eile nähtud veidra road-movie poisstegelane, kes 18-aastaselt polnud veel iial tüdruklapsega suudelnud, mistõttu harjutas seda oma filmi-ema ja filmi-õe peal, tuletas mulle meelde nõuka-aegse võltsvagaduse - lugenud noormehena tolleaegsest ainsast intiimjuhendkirjast "Avameelselt abielust", et normaalne suguühte sagedus abielus paaride vahel on 3...4 korda nädalas, pidasin ma seda esimeses abielus olles tõeliseks kaanoniks. Muidugi pärssis igasugust intiimkontakti ka 10 m2 suurune eluruum, kus me kolmekesi (ei mõtle rumalalt - kolmas oli esmiktütar!) elasime. Ühes sovjetilume sulamisega voolas rentslisse ka kogu minu korralikkus. Kui öeldakse, et ära kogu varandust, kogu mälestusi, siis neid on mul täie rauaga - ménage à trois, emad-tütred, õeksed Tihedad, naistevahetus ja muidu trulla-lulla. Ma mõistan loomulikult inimesi, kes truilt 50 aastat ühe kaasaga elavad, aga ei mõista hukka inimesi, kelle elu on läinud nagu EKG jõnkadi-jõnkadid. 
     Ja nüüd jõuame pealkirja juurde - küll mõnel mehel on vedanud, et tal on elukaaslaseks monogaamselt vabameelne vanaema:) Rohkem ei ütle ma täna midagi.

    Pildil ménage à trois. Nüüd saite aru??





No comments: