Thursday, July 17, 2008

Magneetiline mees




Ma olen magnet, inimmagnet! Tegelikult vist ikkagi politseimagnet, sest nii sagedasti nagu viimasel aastal, pole liiklusjärelvalve mind kunagi peatanud. Sõidan kenasti mööda Pärnu maanteed Tallinna sisse, just linnapiiril on selline ilus tulp, kust näeb kiirust ja temperatuuri. Et siis enda auto kiirust ja meie kõigi õhu temperatuuri sealsamas Pääskülas. Näitas 58 kiiruseks, õhku ei mäleta. Kulgen samas tempos rahulikult edasi, kellestki ei möödu, ridade vahel ei sõelu, mõtlen omi ilusaid ja vähemilusaid mõtteid, kui äkitselt lööb tagumise auto esiklaasi taga põlema selline värvimuusika. Muusika tuleb muidugi minu autoraadiost. Peatun, ligi astub kepsaka samuga neoonvestis noormees ja kohe dokumente pärima. Siis lasi veel puhuda kah. Täitsa kaine olin.
-Millise kiirusega on lubatud linnas liigelda?_pärib kepsakas noormees.
-Viiekümnega-, teadsin vastust peast.
-Aga mis oli teie kiirus?-ei jäta politseinoormees pärimist.
-Ei tea-, vastan ausalt.
-Siis lähme istume meie autosse ja uurime seal edasi-, muutub politseinik konkreetsemaks.
-Oot-oot, linna sisse sõites oli viiskündkaheksa, ju ma sellega edasi kah kulgesin-, hädatsen autost.
-Nonii, meelde tuli. Me sõitsime teil mitu kilomeetrit sabas ja kogu aeg ületasite 5...1o kilomeetri võrra lubatud kiirust, aga kuna tee oli tühi, ohtu te kellelgi ei valmistanud, siis piirdume hoiatusega-, leebub noormees, ulatab mu dokumendid, manitseb olema edaspidi hoolsam ja juba tuiskab tume eravärvides sõiduauto minema. Isegi numbrit ei jõudnud märgata. Varem ma ikka teadsin, et roheline VW ja valge Hyundai ja....
Ühest küljest on tore olla politseimagnet, aga kui ühtne liiklusvool kruiisib kuuekümnega ja mina viiekümnega, poleks ka nagu päris tore?
Palju lahedam oleks politsemagneti asemel olla blondiinimagnet, noh, et mina sõidan aeglaselt mööda tänavat ja kolm, ei-ei, parem neli blondiini lohisevad järel....
Tegelikult on mul pisikesi blondiine ümber tuulutamas niigi mitu ja üleüldse, aitab unistamisest, hakkan õhtusööki vaaritama;)

Pilt wikimediast, Londonis on sellised kenad värvilised politseiautod

No comments: