Saturday, July 12, 2008

Valetav vana


Et ehitajakätt soojas hoida, nokitsen mõnikord harva ka ise midagi ehitada. Kuigi olen veendunud, et professionaalid teevad kolm korda kiremini ja kaks korda paremini, olen sama veendunud, et meesterahvas peab naisterahvaga toimetulemise kõrval ka ehitustöödega ise hakkama saama. See pole ju tuumafüüsika. Just nii ütlesin ma endale, kui tillukese ehitustöö käigus püstiaetud postidest üks oli ühele ja teine teisele poole viltu..... Mul majapidamises nimelt veneaegne lood, vaaderpass siis teise nimega, arvata aastat 20....30 kasutuses olnud. Seega vana. Poste nii ja naapidi üle kontrollides selgus, et vana valetab;) Mida vanemaks saab, seda valelikumaks muutub - alumine mull näitab vasakule, ülemine paremale. Ehitust uksepraost piilunud inimestele ütlen, et mõlemad mullid peaksid ühtmoodi näitama. Niisiis, olin üht posti loodinud õige mull üleval, teist aga vastupidi. Valetav vana, et tal ka häbi pole. Juba täna vahetan välja uue, ilusama ja muidugi noorema vastu!

Lood www.stokker.ee

1 comment:

valgeseelik said...

Muidugi - uus, ilusam ja noorem on alati parem kui vana ja valetav!!! :) Vanad kipuvadki alati valetama! :)