Tuesday, July 8, 2008

Soome-eestlane Tallinnas


Nii nad tulidki - nagu Kohvilähker oma perekonnaga. Esimene küsimus oli, et mis see viin teil siin maksiski. Tõele au andes tuleb tunnistada, et küsimus käis rubla-aja kohta. Ladusin siis oma teadmised välja, alates 3.62 lihtviinast kuni 4.72 nisuviinani. Mingi oli veel 4.12 ja 4.62 mäletan ka. Teine küsimus polnud palju targem. Kas sul järelkäru on, küsis ulgueestlane. Ma ei osanud esimese ehmatusega kohe seisukohtagi võtta. Seisukoht oleks sõltunud sellest, kas tal on kaasas sedavõrd palju kingitusi, et ei mahu minu pisikesse autosse ära, vihjab ta sellele, et olen tunduvalt juurde võtnud ja osa minust peaks järelkärus veerema või hindab ta iseennast sedavõrd üle, et osa tema väärtuslikust isikust peaks sõitma esimeses klassis ja siis teine, vähemväärtuslikum osa järelikult teises klassis?
Järelkäru mul tegelikult ei ole ja kuidagi saime ka ilma hakkama.
Järg tuleb.....
Pilt www.kodukauniks.ee

4 comments:

helle said...

Hästi keeruline on ette kujutada, kuidas "üks osa väärtuslikust isikust" istub esimeses klassis ehk salongis ja teine osa siis vastavalt järelkärus.
Viin ei maksnud midagi ehk oli siis veel odavam, kui sina mäletad. Kahjuks ma ise ei mäleta...
Tervitusi ulgueestlasele!

konn, lendav konn said...

Minu esimesed viinaostud olid I kursuse algul, siis olid hinnad just tõusnud, vanemad seltsimehed teadsid rääkida ka 3.12 maksnud viinast. Kui võtta võrdeliselt leiva/viina hind, siis toona leivapäts maksis 12 kopsi, ehk pudel viina=30 leivapätsi. Praegu on viin suhteliselt odavam ehk siis leib kallim - pudel viina (70.-Kr.)=7 leiba. Vot nii - lehma enam leivaga ei sööda, pigem jagaks viina;)

helle said...

Ei tea, kas lehm viina jooks, aga sead pidid küll suhteliselt alkoholilembesed olema.
Mille kohta "vedel leib" öeldakse? Õlle või?

Elviina's blog said...

Ei ole nii väga kindel, aga kuskil mälusopis on midagi 2.87, või sinna poole, igatahes alla kolme.