Saturday, August 29, 2009

Võrdõiguslikkusest


Lugesin Õhtulehest artiklit murelikest naistest ja kohe tekkis tahtmine paar head sõpra kaasa haarata ja tormata Nõmme turule, kohe purskkaevu kõrvale (Kukupai lemmikohta) piketeerima. Mis see siis olgu? On meil võrdõiguslikkus või mitte?? Mina tahan ka seksuaalset rahuldust läbi eelmängu, põhitegevuse ja järelaitamise. Kaasaks ühiskondlikud organisatsioonid, soolise võrdõiguslikkuse voliniku, õiguskantsleri ja riputaks loosungi KOV valimistevankrile. Kodanikud naised! Arvestage sellega, et elektoraadist moodustavad mehed vähemalt poole, seksuaalselt rahuldamata meeste hulka on keerulisem määratleda. Kui pisut edasi mõelda, siis võiks moodustada isegi MTÜ või koguni erakonna, sest pole keeruline leida tervet hulka mehi, kes naiskodanike poolt unarusse jäetud. Võtame näiteks meie hea jumega priskel järjel linnapea - tema abikaas ju põrutas kõige jõhkramal kombel mehele üheksasse! Jättis maha! Hülgas! Unustas täiesti püha abielukohuse! Eelistas karjääri seksuaalelamustele armsa abikaasaga! Kui natuke teemat edasi arendada, siis milline on meil liikmerikkaim erakond? Muidugi see erakond, mille nime ei tohi nimetada. Nii, selle liikmeskonnast (eeldame vaikimisi) on pooled meeskodanikud. Nad võiks ju moodustada oportunistliku tiiva ja ehk koguni lahku lüüa emaparteist, valimistel on edu kindlustatud. Liidame juurde meie seksuaalerilised, ka nende seas on kahtlemata rahuldamata meeskodanikke.....
Ehhhh, lähen võtan õige tableti, parem juba kaks. Homme kirjutan targemat juttu, ausõna!

Pildil Aafrika mustanahalised kodanikud seksuaalse rahulduse saamise järjekorras.

4 comments:

helle said...

Ma arvan, et see teie hea jumega priske linnapea küll kuival pole. Tal neid vihmavarjuhoidjaid ikka jagub!!
Aga muidu - probleemi ei saa eirata jah!
Erakonna sekretär, kelle nime me ei nimeta, võib ka mõnes mõttes hädas olla!

MetsasJooks said...

a) ma muidu õhtulehte ei loe, aga kui need krokud sääl pildil midagi nõuavad, siis ehk jõupaberist kotti pähe lembehetkel?

b) lubati tänaseks targemat juttu, aga jällegi olen eksitava reklaami orki lennand :P
Nu pole esimene kord ;)

c) Eesti Eelmänguline Rahulduserakond. See kõlab uhkelt. Ja mitte vähe :)

konn, lendav konn said...

Armas MJ:

a) nii ütlevad kõik ja mulle pole kotti vaja!

b)olen veel tablettide mõju, all ei tule ka täna midagi tarka ja millal üldse tulnud on.

c)on sul midagi EER-i vastu? Või oled salaliige?:D

MetsasJooks said...

lendav kahepaikne,
a) selles ma ei kahtlegi, konnad kaua kotis ei püsi, lapsepõlves proovisin :P
b) targa kohta ei ütle ma midagi, olen isegi radikaalse lolluse ülikoolist. Aga naermapanevat on tulnud küll. Ja ma naeran, muide, harva.
c) miks vastu? pigem poolt. Ma olen üsna liige, jah. Või olin, kui linnas elasin. Linnas liige, maal, teadagi mis :P

Mis peeni pille krõbistame siis? Noid helesiniseid vä? (vabandust, ma üritan edaspidi viisakuse piiridesse jääda).