Sunday, June 2, 2019

Lammutamise oskustööline

 


    Esimest korda elus esitasin törri (milline jube nimetus!) andmeid lisanduva töölise kohta. Selgituseks - mul on nii vana firma ja nii firmatruud mehed, et kõik olid tööl juba sel ajal, kui Vanemuine kannelt mängis. Ega seal midagi keerulist pole, aga neiukesed-kuldajud, törri ametinimestike koostajas - mis pergeli pärast te olete välja munenud abitöölisele (tassib prahti ja materjale, teibib põrandaid, pühib rämpsu kokku ja ajab prahikotti) ametinimetuseks "lammutamise oskustööline?" Samas oskustööliste realt ei leia näiteks plaatijaid, ilmselgelt on need oskustöölised "ehitusviimistlejate" real.
    Iga ettevõtja peab aeg-ajalt riigiga suhtlema ja mina olen kindlalt selle poolt, et nalja peab saama pariteetselt - nagu riik minuga, nii mina riigiga. Aga mis nalja ma täpsemalt törriga teen, seda peab veel mõtlema!

   Pildil demonteerivad kolm lammutamise oskustöölist amortiseerunud kõrghotelli, taamal Tallinna vanalinn.

2 comments:

Bianka said...

Mulle meeldib seal ka töötegemise koha äranäitamine. Juhend on väga "täpne", enamasti see aadress, kust korraldusi jagatakse. Mina pean oma töötamise kohaks näitama oma eksabikaasa korteri, sest firma on sinna sisse registreeritud. Ma kohe ei tea, mis mehe usu elukaaslane sellest arvab, et mina kogu aeg ta mehe juures käin, kui ta ise tööl on. Aga ehk ei tule saladus välja :(

konn, lendav konn said...

See töökoha adre on naljanumber muidugi. Korraks mõtlesin isegi EMTA aadressi panna:)