Sunday, September 17, 2023

Kõik olid kohal

 


     Kitsad on rajad, mis viivad meid naudinguteni. Seevastu lai ja sile asfalttee viib otse põrgusse, jätke mu sõnad meelde!!! 

     Reede õhtul oli Tallinn-Pärnu maantee umbes - Kabli poole venisid nii Moskvitšid kui Žigulid, rääkimata Mercedestest või Land Cruiseritest. Sõbralik kokkutulijate seltskond ummistas kohaliku külapoe, tekitas furoori Kabli Pagari kitsukeses putkas ja ehmatas hanede asemel värvatud valgeid koeri mansioni sissepääsuteel. Need püüdsid haukudes märku anda võõrväe saabumisest, aga hiljem, kui julgemad osalised külma merre alastiujumise väljakutsele siirdusid, enam häält ei teinud - olid leppinud.

   Esmalt õpetasin kohaletulnuile rohu raiumist nii kirve, sirbi kui vikatiga - miskipärast leidsid ärksamad üles ka mõned muruniidukid.

     


   Siis saatsime kolm maa-õhk tüüpi raketti Läti suunalt läheneva oletuslikult vaenuliku lendava objekti poole -  õnneks läksid need mööda, sest vaatleja tuvastas hoogu lisanud lennuki olevat reisilaineri.




   Enne sauna kasutamist tutvustasin asjaosalistele tuleteki kasutamist ning vingus ellujäämise perspektiive. Saime hakkama, keegi ei julgenud vinguda!

  Märkamatult tühjenesid prosecco-ja konjaaginipudelid, natuke söödi ka kohalikke hõrgutisi - kardulasalatit kotlettidega ja rohkelt pirukaid-saiakesi:)

   Kes hommikul kauem magas, jäi ilma nii näojoogast kui lipuheiskamisrituaalist. Järgmisel korral loodan salamisi väiksemat osavõttu, sest kesse neid masse hallata jõuab!

   

   

4 comments:

Kaamos said...

Ütlemata äge päev oli, imelised inimesed ja hämmastav "maailma koos selle muredega pole olemas!" tunne. Lendava Konna korraldustiimile kõik kaksteist punkti!

konn, lendav konn said...

Kohaletulnuile kolmteist punkti!:)

Lendav said...

Ma olin seekord koolis. Lõdvestumist seal muidugi polnud, laupäeva õhtuks tagasisõidu ajaks olin läbi nagu läti raha. Lõdvestumisest on puudu ja ma olen natuke kade teile. Aga ega ma kurda, koolis oli ka tore, targemaks on mõnus saada.

konn, lendav konn said...

Lendav - järgmine saunaõhtu pole enam kaugel:)