Wednesday, April 15, 2009

Surutisest vabaks!


Sain pooljuhuslikult teada igasuguseid asju. Näiteks, et mu tädipoeg (see pool-lühikeste pükstega) on tekitanud stripiklubi, koduka järgi otsustades sihukese pisemat ja privaatsemat sorti;) Saab tellida rollimänge ja puha. Et kel oli koolis lemmikõpetajaks prillide ja papiljottidega vanapiiga, siis selline seal klubis ka riidest lahti võtab. Või politseinik. Või minu poolest kasvõi jõuluvana. Teatri kostüümiladu on teatavasti põhjatu. Nuvot, helistan siis tädile, et teda kah keerulistes majandustingimustes käivitunud uue äriettevõtte tekkimisest teavitada, aga tädi polnud üldse üllatunud, et pojaraas kõigi muude tegemiste kõrval ka kaunitele kunstidele mõtleb. Oli midagi juba kuulnud. Aga siis hakkas ässitama, et mina aga käi ära ja vaata, mis nad seal teevad. Ma olin seda isegi mõelnud:)
Naljaviluks ütlesin, et kas X (tädimees siis), ei tahaks kaasa tulla. Tädi korraliku inimesena edastaski küsimuse diivanil lamanduvale onkule (saab 70) ja too olevat end hakanud kohe püsti ajama, et kuhupoole joosta:D
Eks ma käin muidugi kunagi ära, nooremate meeste äriinitsiatiiv on ainult teretulnud. Millistel fantaasiatel ma seal vohada lasen - vaat veel ei tea.

Pildil testib tädipoeg artisti
Pilt erakogust

No comments: