Saturday, June 20, 2009

Ikka haisen - kaks lugu


Eelmisel nädalal pidin kohe tööpäeva hakul visiteerima üht rahulolematut tellijat, kes enam ei leppinud torumehe seletustega, vaid nõudis ülemust kohale. Temal tuleb äravoolust kanalisatsiooni haisu. Vedasin ennast kohale (sel hommikul jäi Südameasi vaatamata ) ja esimese asjana teatab too proua, et kus nüüd ma enam kanalisatsiooni haisu tunnen, teie lõhn käib kõigest üle! Ma tänan, ma tänan ja loodan, et ta ei mõelnud vaid mu odööri:D
Reedel läksin ARK-i pojale abiks, tegi ju autoooli eksamid ära, nüüd veel ARK-i kadalipp. Vajalikus kabinetis istus laua taga tugev tädi. Endine miilits, panin ta kohe paika. Ilmselt nii oligi. Tema laua kõrval oli üks tool, sinna sättis end istuma peategelane, mina seisin poisi taga alandlikult püsti. Mingil hetkel ulatati mulle avalduse vorm, et mina kui lapsevanem ja blaa-blaa-blaaa. Sättisin end miilitsatädi vastu istuma.
-Istuge sinna kaugemale-, kamandas tädi. Vaatasin segaduses ringi.
-Jah, sinna kaugema laua taha!-kärkis miilits.
Küllap ma ikka haisesin jubedalt, endalgi hakkas häbi...

Pildil kaltsakas Kaputsiinide bulvarilt

1 comment:

helle said...

Mõlemad lood räägivad ühest - sa oled vastupandamatu!!
Esimene "tädi" julges seda välja näidata, teine - kartis iseenda tundeid. Sellest need erinevad reageeringud!!
Oled odöörivalikuga täppi pannud!!:D