Friday, July 24, 2009

Zekiwa


Käisin tüdruklastega Muhumaal kruuisimas. Juba reisi algus oli lõbus. Suurem tüdruklaps tuli mulle koduväravasse järgi, aga tal oli tungiv soov läpakale modem osta, et mina siis nagu sõidaks ja tema teeks tööd. Kusjuures ta oli täiesti kindel, et Tele2 esindus on Kristiines avatud kella 9st. Mina ei osanud isegi kahelda. Kauplus oli kinni;) Aga kuna tööd oli vaja teha, siis sõitsime peaaegu Viru keskusse modemit otsima. Poolel teel otsustas armas laps, et parem on ikka ennelõunasel ajal Muhumaale vanaema juurde jõuda kui Viru Keskuse ukse taga passida. Sõidame siis maale vanaema juurde. Kõigepealt väikse tsiki vanaema juurde.Mina sõidan sajaga, tema räägib telefoniga. UUs saatesari tahab ju tegemist! Isegi täitsa huvitav oli kuulata;) Pärast veel vannutas mind, et ma kellelegi midagi ei räägiks - nüüd olen seotud vaikimiskohustusega ja rohkem sellest ei räägi:) Muhumaale on tore sõita - ei mingit praamijärjekorras praadimist, praamid tulevad lups! ja lups! nagu väikesed valged tegelased hiiremamma seest. Kohapeal oli plaan revideerida vanaema majas tehtud ehitustöid, kruuisida saarel, käia Üügu pangal (kes teab, kuidas on ingliisis "pank"? Sihuke pank, mis on mere kaldal??) ja külastada üleilmse kuulsusega kalakohvikut, mida peab üks uhhuduuri vendadest. Tegimegi kõik ära! Lisaboonusena oli emal külas ka suurema tüdruklapse ema, keda mina kui lapsetegijast teinepool polnud näinud pikemat aega. Tegi süüa ja voodi ära ja ajas juttu ja pani köögivilju kaasa:) Lapsed pesid 5 tundi autot. Isa puhkas. Lapsed korjasid marju ja vilju. Isa puhkas. Vanaema ja ema tegid kolm korda süüa. Isa puhkas. Lõpuks olin ikkagi sunnitud midagi tegema - kütsin sauna soojaks. Naised käisid saunas;) Maamaja pööningult avastasin ühe katkise kitarri, mida üritasin natuke plõnnida, esiklapse lapsevankri (pildil) ja hulgaliselt erineva kasutus-ja vanuseastmega tüdruklaste mänguasju. Huvitav, kas Zekiwat hoitakse lapselapse jaoks? Või lapsalapselapse??:D Rasked ajad, mis? Ajateljel tagasi hüpates kiidaks kalakohvikut - hoolimata lühikesest menüüst, olid kõik road väga ahvatlevad, kahjuks ei jaksanud kõiki proovida.
Bluff on "pank". Nüüd siis teate. Nii oli igatahes sildil kirjas.

No comments: