Monday, August 3, 2009

Kompressiviin


Pisikese poisina teadsin ma kindlalt, et kui miski jama juhtub, on Mammal alati võtta kompressiviina. Viina mudel oli "Stolitchnaja". Muu ei kõlvanud. Nüüd, juba täitsa vana mehena oli mul endal kompressiviina vaja - mingi aiatöö käigus käis põlvest läbi krõmps ja tasapisi, hiilivalt, hakkas progresseeruma põlvetõbi. Mul paremas jalas on põlvetõbi juba ammu, aastat kakskndviis tagasi lõigatud ja lapitud ja selle sajandi algul veelkord lõigatud ja lapitud. Mistõttu arvasin tõve ära tundvat ja kavatsesin seda ravida ja leevendada kompressiga. Aga oh häda! Kuna olen enam-vähem peaaegu karske mees, siis kangemast alkoholist lisaks lõhnaveele ja aftekale oli kodus võtta vaid konjakit, õigemini küll brändit. Enam ei kannata ju kallist konjakit osta, eksole;) Liikumisvõimetu, nagu ma olin, kedagi asjakohast poodi saata kah polnud, olekski eile õhtul peaaegu brändikompressi teinud. Õnneks soovitati kapsalehe kompressi ja seda ma tegingi. Aga ei tea, kas asjatundmatult või oli kapsas kole kange, igatahes head see ei teinud, hoopis vastupidi jalg lõhkus valutada et hullu ja öö möödus põhiliselt jalale head lamamiskohta otsides. Ega eriti ei leidnudki. Täna lonkasin ikka lõpuks poodi ja seisatasin viinariiuli ees. Head odavad viinad olid kah kalliks läinud. Kuradi anzipp, ma ütlen;) Peaaegu olekski ühe odavamatest ära krahmanud, aga äkki tuli sihuke naljakas mõte, et mida minust kassapidaja arvab, kui ma poetan kassalindile sellise Taluviina ja ei midagi muud? Joodik! Pätt! Parasiit! Et ta kärvaks! Seisin ainsale pooltervele jalale toetudes viinariiulite ees mitu minutit.Siis tuli teine mõte - kaaspoodlejad vaatavad kindlasti, et raisal pole raha, veertaab taskus kroone rulli, vaatab, et saaks kasvõi odavaima viina kätte! Rohkem ma endasgt halvasti ei mõelnud, krahmasin Saaremaa viina ja konspiratsiooniks veel üht-teist. Õhtul teen kompressi. Kalli viinaga:D
Pildil (www.fugly.com) olevat tütarlast on tabanud tuharakramp. Vajab kompressi!

3 comments:

mozza said...

a sa määri hobusesalviga ! suht odav ka teine.isegi ko-marketites müügil.saab sust veel kappav konn sedasi.

konn, lendav konn said...

Aitäh hea soovituse eest, armas mozza:)

helle said...

Hobuserohi aitab jah! Viin ongi rohkem seespidiseks määrimiseks mõeldud!!!