Thursday, November 26, 2009

Organite salajane kaastöötaja


Käisin täna tellija kutsel Tallinna kesklinnas ühe soliidse ajaloo ja veel soliidsema ehituskultuuriga ehitatud EW-aegse korrusmaja soklikorrusel, uurimaks renoveerimisvõimalusi. Nähes plaaditud seinapinda, tuli kohe kõik meelde....Kaheksakümnendate keskel toimus samas keldris toonase Hotellikoondise juhtkonna saunapidu, kuhu ka mina noore, usina ning edasipüüdliku osakonnajuhatajana olin arvatud. Pidu lõppes teadagi kuidas, minu jaoks elus esimest, aga kahjuks mitte viimast korda joobes autorooli ronimisega, sest naiskaaslane oli ju ometi vaja koju sõidutada, aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida;) Nimelt avaldasin tuttavaid plaate nähes (nende plaatidega oli toona kogu Olümpia hotell plaaditud ja ilmselt anti vastastikuse abi korras ka organitele) ka tellijale, et ma seal keldris kunagi olnud ja minu töömehed siin ka neid plaate paigaldanud, mille peale kodanik vaatas mind ettevaatlikult ja küsis, et kus ma siis toona töötasin? Häbeneda polnud mul midagi ja nii ma teatasingi, mille peale tellijast härrasmees teatas, et tema kui majaomaniku esindaja andmeil (majaomanik ise tuntud nimega väliseestlane), kuulus see keldrisaun Eesti RJK käsutusse. Treisin just remondi hinnapakkumise valmis, aga kahtlustan, et ega minu kui täiesti ilmselt kunagise salajase kaastöötaja pakkumist tõsiselt võeta. Aga ma ju ei olnud, ausõna, isegi EKP ridadesse mind ei võetud:D Hotellinduse valust ja võlust tuli mul tänu tänasele kohtumisele siiski üht-teist huvitavat meelde, panen lähiajal kirja:)

Pildil minu töötõend. Loomulikult võisin nimeks võtta mis iganes. Nagu näiteks KOnn, Lendav Konn.

No comments: