Sunday, November 7, 2010

Kummiga või ilma?


Juttu tuleb muidugi naelkummidest, uuema aja leiutise järgi naelrehvidest. Sama hästi oleks ma võinud pealkirjaks panna ka "kaks korda", sest just nii juhtus mul möödunud nädala jooksul taganttungimisi. No mis ma siin ikka ilustan - sain kaks kõksu, mõlemad auto vasaku tagumise poritiiva pihta. Esimeses juhutmises olen ise suures osas süüdi - tagurdasin hoovist välja ja kuna meil on permanentselt kopp ees, liiklus toimub kord ühes, kord teises sõidureas ja sõiduridade eraldamiseks on välja mõeldud mingid betoonist ja plekist kolakad, siis nendest ühe otsa ma tagurdasingi. Oli nö. pimedas tsoonis ja kuna mööda seda ainsat liigeldavat rida lähenes unnates suur teetööliste traktor, siis kiirustasin liialt, ei täitnud liikluseeskirju, et tagada ohutu tagurdus. Kobisin autost välja, fikseerisin paar 10-sentimeetrist kriimu (õnneks plastosal) ja kangutasin seda liiklusmärgi-kolakat paar meetrit eemale, et eos vältida olukorra kordumist. Muidugi olin vihane ka;) Ja siis jookseb ligemale mingi oranžis vestis tüüp, vehib kätega ja karjub midagi. Korraks isegi mõtlesin, et tuleb vabandama ohtlikult paigaldatud liikluskorraldusvahendi eest:D Akussa sellega, tema hoopis minu peale karjub, et miks ma seda märki liigutan. Seletasin talle rahulikult ära, et täpselt minu värava keskel olles ei taga see kuidagi minu isiklikku liiklusohutust, sest väljapöördel ei saa ma enam kasutada ka teeäärset riba, sest see on üles kaevatud. A noormees seepääle soovitab mul tagasi liikluskooli minna:D Aga kogu liiklus ju seisab! Lõpuks ajas mind naerma ja selmet sõimleja nime ja ametit küsida, sõitsin minema. Auto vana ka juba ju - neljas aasta läheb;) Mõne aja pärast koju naastes oli too kuritahtlik märk hoopis eemale tõstetud - sain vabalt hoovi keerata ja hiljem veel välja ka.
Täna juhtus hoopis proosalisem lugu - mulle sõideti esimest korda elus tagant otsa:D Jäin Selveri juures punase taha ootama ja pilku peeglisse heites (alati vaatan foori taga) nägin, et lähemale veereb väike Mini. Sirutasin käe raadionupu järele, et uudistele lülituda, kui käis kerge kolks ja auto nihkus mõned sentimeetrid. No oligi tagantpoolt kontaktis;) Viisakas noormees oli, prillide ja habemega. Läksime Selveri majja tagasi, ta tõi kuskilt vajalikud blanketid ja vormistasime teo ära. Naljakas on see, et tema Minil oli esitule all ikka korralik mõlk ja kriimud, a mul tagapampril vaid kerge kriips. Homme lähen kindlustusse ja loodan, et saan kaks kriimu ühe hoobiga - ega värvitöökojas kohtpaikamist ikka tehta, niikuinii värvivad üle kogu pampri.
Aga pealkiri on mu nutulool selline seetõttu, et kui reedel läksin tuttavasse töökotta esmaspäevaks rehve ja paigalduse aega tellima, siis üllatusena kamandati mind kohe tõstukile sõitma ja kahekümne minutiga olid naelad all. Mini oli puhta kiilakate suvekatega. Seega sõbrad - naelkummid alla, kellel on, siis võib kasutada ka naelrehve:D
Pildil saab mees abikaasalt kingituseks naelkummi, kolm puudujäävat peab ise hankima.

3 comments:

Emmeliina said...

kust sa neid pilte võtad? kujutan ette: arvutitäis katalooge, sisestussõnaga kummid :))

konn, lendav konn said...

Guugel abiks alati:)

Kaamos said...

Kummiga, Konnake, tänapäeva libedas ja kahtlases maailmas ikka nõnnaviisi.. ups, rehviga ikka, kurivaim!