Wednesday, May 25, 2011

The man with the golden card



Tallinkil on selline tore teema nagu Club One. Hakkad aga pronksist pihta ja piisavalt Soome -vahet rabeledes jõuad kullani. Mina olengi nüüd kuldklient;)
Muidu ehk tühja sellest (tegelikult on ka pileti maksumus küllalt oluliselt odavam tavakliendi hinnast), aga minu jaoks tähtsaim on see, et kuldklientide autod paigutatakse laevale nii, et nood saaksid esimeste hulgas maha sõita. Kui esmaspäeval esimese laevaga minna, siis on see nagu töölisasula buss - tuubil võõrtööjõudu täis ja kolm autodekki nende plekist sõpru samuti. Kõige kauem olen sõitnud Helsinki sadamast esimese foorini (ca 1 km) 50 minutit! Kui lisada veel laevas vahtimine kolmandal autodekil, kuni alumised kaks tühjaks sõidavad, siis kokku võib tühi ootamine olla üle tunni.
Et tööde maht hakkas tasapisi üle pea kasvama, värbasin endale moodsalt öeldes projektijuhi, kes oma väikekaubikuga kord nädalas vedudega aitab ja lisaks tõi ta kaasa ka kaks töömeest. Länsisatamas läksime kassast läbi nii, et mina oma autoga ees ja tema sabas. Seisame kõrvuti radadel ja vaatan, et mida kuradit, tema auto peegli üljes ripub kuldklienti tähistav lapakas, et laevalepaigutaja teaks teda ettepoole sokutada;) Kuigi meil oli üks pilet (minu ostetud), kus mõlemad autod ja inimesed peal ja läbi läksime samast kassast. Eriliselt humoorikaks muutis asja tõik, et mees oli viimati Soomes käinud aastal 2001 :D
Pärast tsekkisin järele - tõesti, selle reisiga saingi staatusepunktid kokku ja nüüdsest saan nii Soome kui öösel koju märgatava ajavõiduga:)

Pildil Valge Laeva autojärjekord, ma ootan loomulikult kuldses reas!

No comments: