Saturday, July 16, 2011

Müügikuulutus



Saanud õhutust meediakärast, et Soomes on suhkur odavam, ostsin 10-kilose paki Kaarina Prismast. Kilo hinnaks tuli 0,78 eurosenti. Hõõrusin rõõmust käsi, kui järgmisel päeval Selveris meie hinda nägin - 1,45 € kilo:D
Nüüd tähelepanu - hakkan spekulandiks: müün eurosuhkrut kilohinnaga 0,79 € kilo, kojutoimetamisega. Enesepaljastamise hind - 100 € kilo! Kaalumine tellija vahenditega.

Pildil üritan ühel jalal seistes meeldivale naistellijale muljet avaldada. Suhkrupakk on parempoolses põuetaskus.

4 comments:

neiud ärevil said...
This comment has been removed by the author.
UFO said...

Suhkru hind on muidugi väga ahvatlev, ja kui veel kohaletoimetamisega... Nagu tavaliselt, ei lugenud ma pakkumist korralikult lõpuni. Pidin just tellimise sisse andma, kui märkasin lisateenuste hinda. OI-oi!

Tundub nii, et ei keegi, kes Konna endale igatses, pole nõus rahakotiraudu paotama. Võib-olla peaksid hinda langetama...

konn, lendav konn said...

Aga armas Barbaara, telli ainult lisateenus - võidad suhkru hinna!

Täna ma suhkrut ei ostnud, ostsin naeltega lamamismati, hakkan ihu suretama!

UFO said...

Suhkrut ei tohiks küll mingil juhul välja jätta, sest mis muu elu magusaks teeb!?

Mul tuli veel parem mõte, et kui teeks bartertehingu. Mina paljastan ennast sama kilohinnaga ja maksta tuleks vaid kaaluvahe eest. Võib juhtuda, et mina ei peagi lisateenuse eest maksma. Miskipärast tundub mulle, et sel juhul on Konn see, kes tehingust taganeb ;)