Sunday, December 21, 2014

Varjamatu heteropropa

 

  Mina olen mees, isasest liigist. Mul on lapsed ja lapselapsed. Kui mul poleks olnud perekonda, poleks mind,  mu lapsi ega lapselapsi. Loen jahmatusega ühe Rootsi panga Eesti kontori ennekuulmatust käitumisest - küsida tagasi annetus, mille saanud fond otsustas mingi osa eraldada tradistioonilist perekonda väärtustavale sihtasutusele. See on sama, mis anda lapsele vasaku käega kukekomm ja paremaga see tagasi krahmata. Anda kerjusele sendid ja hiljem sisekaemuse jõule järele andes (ta raibe laseb mu raha ilmselt kõrist alla) minna ja võtta kerjuselt see raha tagasi.
Nüüd tuleb varjamatu heteropropaganda - ma olen veendunud hetero, armastan teist sugupoolt ja vihkan kaabaklikkust, mida antud juhul esindab see liigkasuvõtjate asutus eesotsas  nn. Skandinaavia väärtuste maaletooja suuvoodriga. Rõõmuga teatan, et minu ega mu ettevõtte raha pole kunagi olnud ega saa ka olema selles haledas pangas. Aamen!

    Pildil annetab Bank (mille nime ei tohi nimetada) suudluse Fondile (mis lamab abitult all). Suudlus kuulub peale jagamist loomulikult tagastamisele!

3 comments:

soodoma ja gomorra said...

Blogimaailm tähistab praegu muideks jõulurahu.

konn, lendav konn said...

Jõulupropat pole vajadust teha:P

Skarabeus said...

Väga nõus sinu jutuga,konn.