Wednesday, October 21, 2015

Apaatsed vanamehed

     

 Ma pole kunagi Artises nii palju inimesi filmi ootel tunglemas näinud. Õnneks tulime varakult ja saime veerandtunnikese rahulikult kohvikus istuda. "Noorus" - mitmekihiline film. Pikk film. Ei ole igav film. Huvitaval kombel oli vanainimeste rähklemist tulnud vaatama enamuses noorrahvas. Tõsi küll - naersid minu jaoks täiesti vale koha peal ja krabistasid toidukottidega. Aga vaatasid, poole seansi pealt ei lahkunud keegi!
Michael Caine on alati üks mu lemmikuid olnud, olgu siis tegu kriminulli, armastusdraama või elumehe rolliga ja selle filmi peale võtan taas mütsi maha - priima ja braavo! Kuigi mul on tema filmivanuseni veel mitu aastakümmet, tuleb tunnistada, et sarnasusi mõttemaailmas on!:P
     Kes ohtralt palja vanainimeseihu vaatlemist ei talu - ärge mingil juhul kinno minge! Aga teised - kohe kindlasti, minu poolt viis tärni.

    Pildil minu unistuste apaatne vanamehepõli.

No comments: