Saturday, June 18, 2016

Teaater und Spaa

 

  Ma olen Rakvere teatrit visiteerinud kolm korda - kaks viimast korda olin ma haige, peale etendust läks prouhen muidugi spaamõnusid nautima ja mina vajusin tõvevoodisse, aga esimesel korral oli tegu hoopis lasteetendusega - käisime firmaga kultuurrongireisil. Lapsed naistega teatrisse, mehed kohalikku pubisse. Pubisid oli tol ajal märksa vähem, seega tuli end sealsamas ja kiiresti täis tõmmata. Collateral damage leidis aset juba tagasisõidu-pealelaadimisel - üks töölistest läks oma emandaga tülli ja keeldus prouaga samasse rongi astumast. Perroonile ta jäigi. Teine tööline - jummala asjalik plaatija - kukkus tagasisõidul rongi teiselt polkalt alla ja murdis käeluu, olin heast töömehest mitu kuud ilma:D Kolmandamaks võttis rongi Balti vaksalisse naastes juhtimise enda kätte mu toona 7-aastane poeg, kes toimetas tuigerdava isa takospeatusse ja ütles kõlava häälega ka koduse aadressi. Oksest kasis masinat hiljem arvatavasti taksojuht, aga selles pole ma kindel. Kindel on see, et taksosõit läks kallimaks kui kogu firma transport Rakverre ja tagasi - just sellesama õnnetu oksejuhtumi tõttu!
     Ega kolmas neljandata jää -  seekord õnnestus kõik hästi ja paremini veel! Aqva Spa reklaamib end kui võimalikku parimat  spaad Eestis ja minu arvates nii ongi. Märkusi pole ei õhtu-, ei hommikusöögi asjus, tuba ja eriti märgruumi tehniline seisukord oli kiiduväärne ja ka abikaasa oli sel märkimisväärsel ööl eriliselt lahke:P
    Teater lõi esmapilgul oma suurejooneliste lavaliste ehitustega hinge kinni - väike teater sai hakkama tõeliselt suure asjaga. Näitlejate tase oli ehk tsipa kõikuv (tegu oli ka alles teise etendusega), aga teema ise ja selle lahtimäng suurepärane! Nüüd võtan Kiviräha raamatu uuesti lugeda!
    Kel piletit pole, jääb ilma - Kiviräha ja Lennuki "Maailma otsas" Raivo Trassi lavastuses on kõik etendused välja müüdud.

    Pildil mina maailma otsas. Pilti tegi proua.

3 comments:

soodoma ja gomorra said...

tahtsin ma seda nüüd kuulda.

konn, lendav konn said...

A sul ju agul omast käes võtta - löö vaid aknad valla!

Kaamos said...

Aga muudkui reklaamivad raadiumis - tulge vaatama, hea näidend on...
Endal pole pileteidki enam pakkuda :(