Sunday, January 20, 2019

Ma olen tõesti väga sümpaatne!

   

    Järjekordne vanaproua avaldas mulle, et kuigi tal oli teisigi kosilasi, valis ta korteri erivajadusteks kohandamiseks just minu:
      "Need teised olid kuidagi kõhklevad, ei osanud midagi kindlat öelda, aga teie olite mulle kohe väga sümpaatne!"
     No pole see esimene kord - ma olen sümpaatne olnud ka veidi vanematele ja märksa noorematele naissoo esindajatele, noormehena ka päris neidudele!
     Õnneks pole ülevoolavat sümpaatiat avaldanud meeseterahvad -  ei vanemad, ei noored.

    Pildil olengi teel järjekordse vanaproua poole.

2 comments:

Anonymous said...

Ma mõtlesin et sa oled sellel kõrvalpildil keskerakonnast.

konn, lendav konn said...

Hea lugeja Bitt, paraku eksid - vat Keskerakonnaga pole ma kindlasti kunagi samal pildil!:)