Thursday, September 30, 2021

Minu tegelik nimi

   


 Kirjutasime pikalt Eestis resideeruva ingliskeelse kodanikuga, kelle nimi on.... näiteks James. Kui torumees ja objektijuht olid Jamesi muret vaatamas käinud, selgus, et tegu on Aasia päritolu Jamesiga. Lepingu vormistamiseks saatis ta andmed, et nimeks on....näiteks James Smith. Kirjutasin lepingu valmis, aga alla ei saanud vaene mees kirjutada, sest nagu järjekordsest kirjast selgus, oli ta võtnud nime James Smith üksnes seetõttu, et rumalatel eurooplastel oleks lihtsam temaga nimepidi suhelda ja tegelik nimi on ikkagi.... ütleme -  Tširipiripinn. Miks ta niimoodi end nüüd avalikustas, tekitabki kahtlusi, kas pole mitte tegu mingi 5G jamaga! Igatahes lõi Tširipiripinn kahtlema, et kui ta päris nime all suupärastatud nimega alla kirjutab, siis ei saa ikka korralikku teenust.

   Ma nüüd ka mõtlen, et selmet  siin võõraste tiibadega vehkida, paljastan  enda õige nime - aga palun, siin see on - V.L.Konn!

   Pildil emban oma kaisulooma pr. Karu - see mure ka nüüd kaelast ära!


7 comments:

tegelinski said...

Ongi nii või... päris lähedane kaisuloom? Kui juba kalli-kalli....

Mae said...

Seda provvat on, võrreldes sinuga, ikka päris palju, ma vaatan...

konn, lendav konn said...

Proua Karu on mu naiseideaal - pehme, karvane, leebe ja eriti palju ei räägi:)

Lendav said...

Ma pean ikka omale prillid hankima. Esimese hooga oleksin peaegu lugenud V.I.Lenin, aga lõpp läks kuidagi nihkesse, kokku tuli siiski täiesti ootuspärane kombo.
Minu pärisnimi on arvake ära mis? Eriti peale abiellumist on palju toredat segadust :D Eriti kuna ma sotsiaalmeedias olen ikka vana nimega. Ja blogimailmas veel kolmanda nimega. Ei teagi kohe, millise nimega peaks lepinguid koostama :D

Bianka said...

Sarnaste James või John Smithi nimega meestelt tuleb mulle pidevalt sõnumikutseid :) Mõni nimetab ennast siiski ka Abdullahiks või Abakadabraks. Vestlusse ma nendega ei astu, sest mine neid mesikeeli tea. Enne ei saa arugi, kui juba oled neile piletiraha saatnud, et nad sinu juurde sõita saaks.

Aga vähe rääkimine on tõesti suur väärtus ja hea eeldus tingimusteta armastuseks. Taipasin, miks kogu meie pere koera kõige rohkem armastab. Sest ta ei räägi, ainult vaatab alati truu ja targa pilguga sulle otsa. Või avaldab oma poolehoidu kehakeele abil.

Raisakull said...

Ma olen suht kade ja samas on mul ka hea meel -
isand Konnal on ütlemata pehme kaisuloom...

8D

konn, lendav konn said...

Kes siis sellise kaisulooma pärast kade poleks:)