Friday, November 5, 2021

Üleskutse

    


  Kakskümmend singi-juustupirukat, kakskümmend kilupirukat, kakskümmend kreemisaia ja kakskümmend porgandipirukat leidsid tee ühe Nõmme meditsiiniasutuse töötajate kõhtu:) Valmistamise ja kohaletoimetamisega toetas Nõmme kohvik "Köök ja kook"

Natuke kahtlesin kilupirukate osas, aga kuna see on mu isiklik lemmik ja lisaks kilule on pirukasse kaasatud ka muna, siis loodan, et ka need küpsetised läksid kaubaks!

Millele ma siis häid kaasblogijaid üles kutsun - minu mõtted said alguse FB grupist Märka Meedikut. Algul oli mõte mõne rasket ja tänuväärset  tööd tegeva hooldaja või medõe vaderiks hakata. Nagu kunagi tehti Tallinna Loomaaia heaks kampaaniat - kes saatis jääkarupojale toidukraami, kes aitas ninasarviku aediku remondiga. Paraku selgus vestlusest finantsinimesega, et nii lihtne läbi oma firma medtöötajaid toetada pole, seega otsustasin kohvikõrvase kasuks.

    Mõtle palun kuidas sina kas toetada või solidaarsust avaldada saaksid - ka hea sõna avalikus ruumis on kasuks! 

Hakkame koos viirusele vastu:)

10 comments:

helle said...

Väga kiiduväärt ettevõtmine!

konn, lendav konn said...

Nii on, hea Helle:) Tundsin end ise ka hästi, mis sest, et feissarisse kirema ei tõtanud, lõugu lõksutan vaid blogis:D

tegelinski said...

Hästi tehtud!
Avalikustamisega seoses on mul kahetised tunded... see postitus on hetkel mu jaoks tohutu isutekitaja... aga elan üle ;)

konn, lendav konn said...

Mida soovid - pakun kilu-ja porgandipirukat. Hulgi odavam!:P

tegelinski said...

Igatahes midagi soolast! Ja ikka hulgi...

Bianka said...

Lausa uskumatu, missuguseid kihte sinu seest välja koorub! Au ja kiitus!

konn, lendav konn said...

Jah, Bianka, nagu sibul - koorid ja nutad, nutad ja koorid:P
Kiituse eest muidugi tänan!
Märka meedikut:)

kohalik said...

Aitäh märkamast :)

miks ma ei saa wp kontoga kommida? (nutt ja hala :P)

Kohalik.wordpress.com

konn, lendav konn said...

Eelmisele - vaatasin settingud üle, kõik linnukesed on minu arvates õiges kohas!
Blogi tuli ka eelajaloost meelde:)

Emmeliina said...

sa oled hea...