Friday, September 2, 2022

Teadmiste päev




    Eile sain näiteks teada, et mu 13-aastasel pojapojal on pähkliallergia. Supervanaisa, mis siin rääkidagi... No ehk olin kunagi kuulnud, aga oli meelest maha läinud ja nii ma saabusingi esimese koolipäeva puhul lapselapsi meelitama "Kalevipoja" šokolaadidega. Üks oli tervete sarapuupähklitega, teine pähklipuruga ja kolmas õnneks päevalille-ja kõrvitsaseemnetega. Selle mu allergikust pojapoeg valiski. Siis sõitsime poisi targal juhendamisel mänguväljakule, kus pidid mängima noorem pojapoeg ja lisaks veel pojatütar. Leidsime üksnes poisi, kes kähku šokolaadi endale põue toppis ning jalgrattal kodu poole kihutama asus. Kohalikud poisid võtsid minu ümber ringi ja nõudsid endale ka šokolaadi. Tegin, et minema sain, krdi kommionu siuke! Tüdruklapse veeretas maja ette hoopis teine vanaisa, üleriigiliselt tuntud miljuneer, kes oli lapsukesel lasteaias järgi käinud. Väike blondiin krapsas mu viimase kingi-šokolaadi ning jooksis lokkide lehvides tubaje. Langud ajasid oma ratsusid patsutades veel törts mehejuttu - lang oli nimelt uut Range Roverit valides sättinud end tagaistmele proovima, kas kaasreisijate jalad ikka mahuvad, ukse kinni tõmmanud ja jäänud lõksu, sest lastelukk! Kuna müügimees oli tegelenud ühe teise miljuneeriga, siis istus vaikselt, ilma rabelemata ja pääses Roveri küüsist alles veerand tunni pärast, müügimehele märkuandvalt aknale koputades. Seepeale läks tubli langust vanaisa õkva Volvot ostma. Minu märkuse peale, et see ju Hiina auto, köhatas ta soliidselt, patsutas kõhtu ja arvas, et läheb vaatab, kuhu see tütretütar nii siva jooksis. Ma sõitsin oma koolilaste juurde.

   Istusime puupüsti täis Legendi terrassil, mis sest, et algul öeldi, et väljas ei teenindata. Saatsin oma hurmurist poja, see tõi burksid lauda:) Poeg küsis luba Saksamaale vahetusse minna, ma meenutasin tema vanema õe reisi kanepi-ja tuulikute maale ning muidugi lubasin poisi reisi kah kinni plekkida. Isegi mõne saksakeelse sõna õpetasin, mida ma siin kordama ei hakka, Die Hard filmiterroristidelt õppisin:D  

   Pildil langude autod, minu oma vasakul

No comments: