Tuesday, June 18, 2024

LaMuumarket

   


 Puumarket on mõnda aega olnud ka Muumarket, st. lisaks puidule saab sealt hankida ka muid ehitusmaterjale. Nüüdsest nimetan pikaaegset hankijat LaMuumarketiks, sest saatelehe vormistamisel uuris müügimees,  kas ma jäätist armastan. No kuidas muidu - maias nagu ma olen:) 

   "Head kliendid saavad tasuta jäätise valida," teatas müügimees Aimar.

Vaatasin ringi - halbadele klientidele mõeldud vitsakimpe ega pöidlakruvisid ma ei märganud.

Ma siis võtsin ühe rammusa maiuse:) 

6 comments:

tegelinski said...

Ma oleks nõus korralikku hinda maksma, kui kohe praegu jäätist saaks.
Ilmselgelt ülekuumenenud....

Indigoaalane said...

ajasid isu peale..

mustkaaren said...

Seapeedid meie Maa Konna Keskuse ehituspoes ei taha aru saada, et head kundet tuleb hoida. Ma olen kruve ja akutrelle ostnud rohkem kui keskmine eesti mees kogu elu jooksul, aga kussa. Kõige viimane kord ostsin 2 lamamistooli, no ikka ei tahetud vihjest aru saada.

konn, lendav konn said...

:D
Kaks lamamistooli on kõva sõna!!!
Lähim PM on Tartus, pead Volksu mudima, et nina sinnapoole pööraks:)

mustkaaren said...

Puitu on meil endil hunnikute kaupa, ma põmst ainult kivi ja rauda ostan. Kindlasti on ka Puumarketis kundepoliitika selline, et 1 jätsi saamiseks tuleb sul 7 Nõia verega kastetud särgis viimasel täiskuööl enne mihklipäeva vasaku jala väikesel varbal seistes 3 I klassi maantee ristis allkirjastatud 7 rekkatäie eukalypti-liimpuitkilbi tellimusele alla kirjutada. No vot, mina ei kirjutanud, ja nyyd ei saagi.

mustkaaren said...

P.s. ka Antslas on mingi tore puuhoov, kust saab veel ka nt leedu eterniiti. Aga Antslas on ka 1 onu Ants, kes äritseb vanade pillidega. Ma kardan, et ostan tema käest kogu raha eest lõõtsapille ja tulen jala koju tagasi, ilma liimpuitkilbi ja eterniidita ja mis siis kõik edasi.