Friday, August 25, 2023

Paha koer

 



Bad dog, bad dog whatcha gonna do?

Whatcha gonna do when he comes for you?


Selline laulureake kummitab mu peas lugemise algusest peale - isegi magada ei saa rahulikult:)  Robert Kett´i sarja puhul on minu jaoks primaarne peainspektor koos oma kolmest tütarfuuriast koosneva pere ja omapäraste kolleegidega. Krimipool on tagaplaanil, sest nii mõneski kohas tikub uurimine laiali valguma, teisal hanguma ja kolmandaks on teksti komponeeritud mõningad ebaloogilisused. Kahtlemata hoiab autor põnevust ka peainspektori teadmata kadunud naist aeg-ajalt mehe mõtetesse tuues, et lugeja ikka ei unustaks järgnevaid teoseid lugemast:) Hea raamat, soovitan!

Postitus kopeeritud Goodreads´ist

Pildil hea koer

3 comments:

mustkaaren said...

Ohvtopik: tytred ei ole kunagi, mitte kunagi fuuriad, vaid armsad mesimagusad inglikesed. 🤔 ja seda ytlen mina, kes ma peaksin emana hoopis poegi eelistama ja nunnutama ning tytreid sundima kõiki jäledaid räpaseid majatöid tegema. 🤔

konn, lendav konn said...

No minu tütred olid/ongi inglikesed, aga autor on üksikisa punti pannud mingi kisava-lõhkuva-märatseva tüdruktittede kambaga. Loen ja mõtlen kergendusega enda noorisa aastate peale:)

mustkaaren said...

Ainult halb inimene paneb pahaks, kui inglike natuke kilkab või kogemata kolistab, onjä.